Hoi Meiden, Ik heb misschien een hele gekke vraag. Maar ik was benieuwd of vrouwen ook schijnzwanger kunnen zijn. Net zoals bij dieren zeg maar. Weet iemand dit? Vorige maand was ik er namelijk van overtuigd zwanger te zijn. * gevoelige borsten * gekke steken * uber misselijk,voor al in de auto. ( Dit wasbij mijn eerste zwangerschap ook en heb ik normaal nooit last van!) * ontzettend moe * en niet geheel onbelangrijk, ik was 5 dagen overtijd, met toch een vrij regelmatig cyclus. Kortom ik wist het bijna zeker......toch ongesteld geworden. Nu op naar de volgende ronde maar weer!! Liefs Annemarie
Is niet zo'n hele gekke vraag hoor Ook vrouwen kunnen schijnzwanger zijn ja Je hebt het zelfs in bepaalde maten Bij de extreme gevallen kan het maanden duren maar je voelt je dan ook echt zwanger met alles wat dr bij hoort (dikke buik alle kwaaltjes ms blijft uit)
Ben er van overtuigd dat het bestaat! Ik heb al heel vaak gedacht zwanger te zijn en had alle kwaaltjes. Je gedachten zijn je krachten... heeft ooit iemand tegen mij gezegd.
Tja hier nog een. Buik lijkt al te groeien borsten zijn gevoelig idd misselijk in de auto..nu al 15 dagen overtijd. Dinsdag getest..morgen laatste test anders weet ik het ook niet meer zucht..
Ik heb op enkele cyclussen na iedere keer gedacht dat het wel eens raak zou zijn.. symptomen tot-en-met, niet te geloven... 1 keer geen kwaaltjes gehad... toen op een heel vreemde manier ongi geworden... midden in de nacht, badend in het zweet, 2 dagen te laat, en direct heftig.. ondergoed zat vol.. (sorry voor de details...) Nu... geen klachten... spannend.. Maar sorry, ff off topic. Ik denk dus idd dat het bestaat dat je schijnzwanger kunt zijn...
Bedankt voor jullie reacties. Het kan dus wel.Ik word niet gek. haha Wachten gewoon rustig deze ronde weer af. Succes allemaal. xx