vraagje,wat denken jullie wat het kan zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stamperke, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    ik zit hier met een vraagje ivm innestelling.
    ik heb een onregelmatige cyclus dus weet ik eigenlijk nooit hoe of wat.mijn dans rond het ei voel ik eigenlijk nooit (bijna nooit).
    nu heb ik mijn ms gehad op 04/10 tot 09/10.
    dan vanaf zondag 21/10 lichtjes ms-gevoel en doorzichtig wit slijm (sorry voor de uitleg),lage rugpijn.bleef duren tot en met dinsdag.
    dan weer eventjes gedaan en dan een paar dagen erna opnieuw ms-krampjes en dik wit slijm,paar dagen ms-gevoel dan geen wit meer,dan weer wel en doorzichtig.dan vorige week heel zwaar ms-gevoel,gisterenavond lage rugpijn etc...en ook gisteren middag opnieuw dik witslijm.en vandaag opnieuw lichtjes ms-gevoel in onderbuik en lage rugpijn,en ook heb ik precies een trekkerig gevoel gehad in mijn rechterlies maar dat is nu over.
    nu vraag ik mij toch wel af wat dit kan zijn.
    ik heb een testje gedaan vandaag en die was echt wel negatief.
    maar als mijn innestelling zou zijn geweest op 28 heb ik dan niet te vroeg getest ofzo...
    sorry voor al die vragen hoor maar het is nu echt de eerste keer dat ik erop let eigenlijk.

alvast bedankt

2. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    niemand :(

3. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik begrijp je verhaal niet helemaal maar ik denk dat je niet de 21e je ei hebt gehad maar die keer erna dat je die dingen voelden. De klachtjes die je noemt kunnen ook pms zijn, ik zou nog even een paar dagen wachten en miss vrijdag opnieuw testen als je dan nog niet ongi bent, dat zou 12 dagen na je eventuele ei zijn..

Deel Deze Pagina