zondag heb ik mijn nod maar dinsdag sex gehad en het was echt heel pijnlijk denk dat hij mijn baarmoedermond raakte en zijn direct gestopt. ik heb dit echt nog nooit eerder gehad zijn er mensen die dit herkennen
Ik heb het ook wel eens. Dan lijkt het te drukken tegen mijn baarmoedermond, waardoor het zeer doet. Alsof hij er steeds tegenaan stoot. Maar als mijn vriend dan minder 'diep' gaat, dan gaat het prima.
ik schrok er wat van had ik nog nooit gehad maar toen was het voor mij afgelopen met ontspanning wil graag nog een kindje maken maar niet met zoveel pijn. maar ben niet de enige gelukkig
nee en de ene houding is minder pijnlijk dan de andere zullen we maar zeggen gewoon blijven aangeven van je wel en niet fijn vindt..
Same here! Krijg dan een gigantische steek door mijn baarmoeder heen (gister nog) Mijn NOD is pas over 8 dagen. Ben benieuwd! Gewoon een andere positie proberen. Lepeltje, lepeltje
Hay! Ik heb het ook gehad! Niet echt prettig inderdaad. Ik hoopte dat t kwam doordat ik zwanger was maar als ik t zo hoor heeft t er niets mee te maken haha toch nog maar even wachten pffff
daar had ik ook wat hoop voor hihi want het trekt zeker door de baarmoeder heen. zondag testen dus wie weet
Haha ik ga ook zondag testen!! Volgens mij zitten we ergens anders trouwens ook samen in een forum spannend he!! Hou jij t nog een beetje vol? Ik heb super stom al twee vroege testen gedaan omdat ik t leuk vond haha maar natuurlijk hartstikke wit heb nu besloten maar te wachten tot zondag en misschien zelfs maandag als ik dan nog niet ongi ben en t vol houd natuurlijk
hoi elleinad ik had van morgen ook al 2 testen gedaan 1e 1 streep control en anderevak was voor de helft donker dus nog 1 gehaalt die was blanco maar heb verder ook geen symptonen
Ik heb het ruim een half jaar gehad na mijn curretage. Ik baalde er behoorlijk van, aangezien ik behoorlijk goed tegen diep kon en er zeer van genoot. Nu gaat het meestal gelukkig weer goed, maar soms is het weer wat gevoeliger, voornamelijk op z'n hondjes. Ik weet me dan vrijwel altijd zo te friemelen dat hij er niet meer zo diep in kan zodat ik geen last heb (of iig minder) en hij zich niet schuldig hoeft te voelen.
Ik heb t ook.... Zeg dan dat hij niet te diep mag stoten. Dan valt het bij mij weer mee. Vaak net na en net voor de menstruatie heb ik dit. Er zijn dus niet de enigste
@sabrina: ohw balen joh! Lekker chocolade eten nu om jezelf oo te vrolijken en op naar de volgende ronde.. Hier vanmorgen nog een test gedaan vandaag is mn nod maar weer omowit:S verder ook nog geen ongiklachten dus ben erg benieuwd!! Maakt t wel super spannend hoor!
Ik had dit voor mijn NOD toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Had het anders eigenlijk nooit. Dus de volgende keer dat ik dit heb, ga ik stiekem duimen draaien.