heftige buikpijn links onderin

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Gaby83, Jan 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

Mar 24, 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Hallo,

Ik heb sinds een paar weken af en toe ontzettende buikpijn links onderin, dit is tot nu toe alleen nog maar snachts gebeurt. Afgelopen nacht weer en dit X duurde het langer, had het gevoel dat ik weeën kreeg, mn buik weer helemaal hard. Dacht het mn blaas was maar na het plassen was het niet over. Ondertussen moest ik erbij overgeven. Na een half uur nam het af en heb ik nu nog een erg beurs gevoel daar, af en toe komt de pijn terug maar dan minder erg. Ik heb dit in mijn vorige zwangerschappen nooit gehad, wel zoiets een paar dagen na de bevalling, toen dachten ze dat de eierstok aan het verdraaien was.

Zou dat ook weer het geval kunnene zijn? Ik ben nu bang dat ik die pijn vaker ga krijgen.

Groetjes gaby

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Vaak zijn dit soort pijnen onschuldig en komt het door beknelling van een zenuw of uitstraling van het bekken. Zeker als je lang ligt of zit. Als het aan blijft houden en je buik wordt ook de hele tijd hard, zou ik het wel even overleggen met je verloskundige.

Groeten Evelien

Share This Page