Voor zover jullie weten wanneer de eisprong was en je een vermoeden hebt van de innesteling vraag ik mij af, wat zijn jullie kwaaltjes na de eventuele bevruchting waarvan later bleek dat ze er waren omdat je zwanger was/bent? Lees zoveel over echt na de innesteling minimaal 5/6 dpo Maar wie ervaren al heel vroeg iets anders als anders? Zomaar uit interesse, voel zelf nog niks oh, maar bij beiden kindjes wel heel vroeg gevoeld van t is raak
Ik had er een hard hoofd in omdat ik vorige week aan de antibiotica moest voor een uwi. Maar iets zei me dat er iets anders was, ik voelde het... Geen idee wat dan precies. Ik had eigenlijk alleen wat krampen, maar die heb ik in eerste instantie gelinkt aan de uwi. Later ook zere borsten en pijn in onderrug. Nu voel ik me verder normaal.. Op bovengenoemde lichamelijke klachten na.
Ja dat herken ik ook wel van toen, en was ook vermoedelijk rond de bevruchting even misselijk dat trok later weg. Van harte gefeliciteerd! Leuk om van je te lezen! Gaat t nu beter met je?
Ik weet dat ik bij mn dochter een paar keer zo'n heftige diaree heb gehad voor ik wist dat ik zwanger was. Toen vertelde mn moeder dat ze dat bij ons ook beide keren gehad heeft. Vorige week had ik toevallig weer een keer flink last ervan maarja je kan het aan van alles wijten he? Voor NOD heb ik vaak al wel klachtjes zoals misselijkheid en gezwollen borsten.
Ik had deze ronde en vorige ronde beide na mijn eisprong geen pijnlijke borsten terwijl ik dat normaal altijd heb. Had nu alleen gevoelige tepels. En had ook beide keren op 5/6 dpo diarree. Helaas is het de vorige ronde een v.mk geworden, dus hopelijk blijft dit kleintje wel bij ons!