Schijnzwanger....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chida, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hallo Lady's ( en heren die stiekem meelezen..)

Ik vroeg me af of er iemand bekend is met schijnzwangerschap(pen)....

Want, bijna iedereen voelt weleens zwangerschapssymptomen en anderen kunnen zweren zwanger te zijn maar steeds maar neg. testen...

Ik ben gewoon benieuwd :oops:

;)

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb mezelf regelmatig allemaal symptomen aangepraat. Maar diep van binnen wist ik dan wel dat ik echt niet zwanger was.

3. smaya

smaya Lid

2 jan 2008
    94
    0
    0
    flevoland
    hoi chida, dat heb ik dus dit keer, ik dacht echt ik ben zwanger, na de test neg, dacht ik pas van dat het schijn is.

ik was misselijk, moe, veel plassen, hog tempratuur 37.4 c, soms over geven.

sommige eten luste ik niet, nu vandaag weer en test en wer negatief(kon het niet laten moet gewoon testen) ik heb echt zo veel geld aan die test uit gegeven, ik verander zelfs van drogist omdat ik niet wil dat ze me elke keer zien met dubble tests :oops:

maar goed niks dus, gewoon wachten, en nu heb ik besloten om geen test meer te kopen.

dus jij bent niet de enige hoor ;)

4. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ja, dat heb ik ook hoor.... :p
    Alleen bij schijnzwangerschap wordt je buik ook dikker.... :(

5. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam

6. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam

7. Niet meer actief

Ik heb een échte schijnzwangerschap gehad. Ik raakte 2 jaar niet zwanger, en was er zo erg mee bezig... Ik werd heel dik en kreeg een buik alsof ik 6 maand zwanger was en erbovenop werden mijn hormonen anders. Zo had ik het hormoon dat je hebt als je borstvoeding geeft en de HA zei dat ik daardoor ook niet zwanger raakte.

Ik had wel pco ook, weet niet wat het verband eventueel is.

8. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    hoi chida

ik heb evaring met schijnzwanger zijn

ik was een jaar geleden zo erg bezig met zwanger zijn ( tewijl dat helemaal niet kan want zit aan de prikpil) maar toch dacht ik steeds stiekem ja het kan misschien wel en zo ging ik een paar maanden door totdat ik helemaal gek werd elke seconde dacht ik eraan op een gegeven moment begon me lichaam heel raar te reageren echte zwangerschap symtomen hele gevoelige tepels misselijkheid heel erg moe, toen ben ik naar de huis arts geweest en hebben we een test gedaan natuurlijk negatief, er kwam ook een soort vocht uit me tepels
    en me buik werd dikker

me huis arts zei dat ik het echt uit me hoofdt moest gaan zetten omdat me hele lichaam in de war raakte toen heb ik heel hard geprobeerd er niet meer aan te denken
    en dat is gelukt

het klinkt zo vaag maar het is echt waar

groetjes

9. Niet meer actief

Nee het is niet vaag, ik heb het ook meegemaakt. Het kan dus écht.

10. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Je lichaam kan zo inspelen op (sommige) verlangens dat het zelfs een zwangersschap kan nabotsen....

Gelukkig zijn jullie er beovenop gekomen en is Nouky zelfs ECHT zwanger :)

11. Niet meer actief

Ja hoor, het is gewoon niet makkelijk om er 'minder mee bezig te zijn' als je maar aan 1 ding denkt en dat is een kindje krijgen. Hoe ik ermee gestopt ben? Door meer bezigheden te zoeken en letterlijk te denken: we gaan even NIET zwanger proberen raken. Zo is die schijnzwangerschap gestopt en was ik uiteindelijk zwanger van mijn eerste. De 2de ging vlot, hoe raar het ook is na 3 maand was ik zwanger. Die pco is bij mij gestopt toen ik zwanger was van de eerste. Niet de moed opgeven dus.

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

dit herken ik ook zo! Van alles voelen en hopen... maar diep van binnen weten dat het echt niet zo is.... heel vervelend

13. Insomnia

Insomnia Lid

16 dec 2007
    23
    0
    0
    Marketing/Communicatie
    Arnhem
    Hey Chida,

Ik ben in feite al 4 jaar schijnzwanger...

:-s

14. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb het zelf nooit meegemaakt maar mijn moeder wel. Ze kreeg zelfs een dikke buik vertelde ze me. Heeft 6 maanden geduurd.

15. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    huh? :(

Deel Deze Pagina