Miskraam ja, nee, ja nee deel 2

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lolieken, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Dit was mijn eerste vraag http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/210447-miskraam-ja-nee-ja-nee.html

Nu zijn we ondertussen een kleine week verder en ik heb geen bloed meer gezien. Wel menstruatiekrampjes maar dus zeker niet dat ik dubbel lig ofzo en ook een "zwaar" gevoel in de onderbuik. Maar verder heb ik geen last meer.

Ik zet even alles op een rijtje.

25/5 - heel licht maar duidelijk positieve zwtest
    25/5 - korte bloeding met donker bloed, beetje bruinig en redelijk veel last in mijn buik. Stopt heel snel.
    26/5 - 29/5 geen bloed meer gezien streepje op de zwschap wordt duidelijk donkerder
    30/5 - héél duidelijke zwtest.

Het is géén garantie dat besef ik ook. Maar als er echt een miskraam begonnen was zou de test dan zo duidelijk blijven donkerder kleuren?? Ik ben nu 4 weken en 3 dagen maar ik moet blijven afwachten maar mag ik nog hoop hebben? Ziet het er al een beetje beter uit?

Ik heb verder geen abnormale krampen. Af en toe zelfs pijnlijke borsten maar dat komt en gaat en ik heb ook meer hoofdpijn ik weet niet of dat met de zwschap te maken kan hebben? Maar ik ben iemand die heel weinig hoofdpijn heeft normaal.

Ik zou nog heel graag een keertje je mening horen. Ik weet dat je me geen garantie kan geven dat kan zelfs niet na 10 weken zwanger. Maar ik zou graag weten of het alsnog gewoon goed kan zitten??

Alvast bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ja het kan absoluut een goede zwangerschap zijn.
    Wat je doet is over twee weken (niet eerder) een test. Is deze nog positief dan ben je zwanger! Is deze negatief dan is het helaas niet goed gegaan.
    heb vertrouwen in je lichaam!

Imke

Deel Deze Pagina