Kan je door de angst zwanger te zijn ook een schijnzwangerschap krijgen. Heb namelijk een opgezette buik borsten doen pijn tepels lijken donkerder , en heb meer honger. Kan dit ook een schijnzwangerschap zijn (hoop zo dat het kan ) P.s als het wel een zwangerschap is is het welkom hoor maar moeten er alleen heel wat aanpassingen worden gedaan .
Zie dat je geen anticonceptie gebruikt en t condOom ook niet.. Lijkt me logisch dat je dan zwanger kan worden
Ben gewoon een beetje bang was in het heeds van de streid en pas na afloop ontdekten we dat de condoom er nog lag w dagen later had ik oppeens wat bloedverlies met heel veel slijm ( normaal zou ik pas een week later mijn eispong hebben maar nu blijkbaar eerder ) maar vraag me gewooon doordat ik zo bang ben dat ik zwanger ben (weet dat de mogelijkheid er is , mij n lichaam ook net kan doen of ik zwanger ben of dat ik gewoon dingen merk die er gewoon niet zijn ?
Het probleem is dat er veel vergelijkbare symptomen zijn. Dus dat ze kunnen wijzen op zwangerschap maar ook op een komende ongesteldheid. Maar het is wel heel snel dat je nu al allerlei symptomen hebt, aangezien je pas over 6 dagen ongesteld zou moeten worden. Voor alle zekerheid gewoon eind van de week een test gaan doen, dan heb je redelijke zekerheid!