Misschien een hele hele domme vraag

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Troelala21, Feb 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik heb al 3 kinderen op de wereld gezet maar ga me niet vragen hoe en wat. Maar het zit zo.....ik ben sinds september van de pil af, in oktober een echte ongesteldheid gehad zonder pil en daarna niks meer. Zit nu op dag 112 en nog steeds niks. Heb zo 2 weken geleden wel last van slijm gehad dacht me eisprong te hebben maar dat zal ik denk ik dan verkeerd hebben gezien of niet? Nou kwam ik gister uit bad en viel het me op dat met afdrogen me borsten ineens pijn doen, later in bed met liggen deden ze zelfs pijn. Ik heb nooittttttttt last van me borsten. Me man en ik hebben niet echt sex gehad. Hij is laatst 3x in me geweest en toen duwden ik hem van me af (ja gemeen weet het) omdat het gewoon lichamelijk niet slim is nu. Hij is dus verder niet klaar gekomen of wat. Dus zwanger kan ik toch niet zijn? of ben ik nu heel onrealistisch? Stel dat ik 2 weken geleden wel me eisprong had, en hij heeft wel wat achtergelaten (wat me heel erg stug lijkt maar goed) is er dan een kans dat ik zwanger ben?

Hoop dat jullie me verhaal een beetje snappen. Als t zo is dan is het meer dan welkom hoor, wil zeker een 4e. Maar lichamelijk is het niet zo slim. Me conditie is 100x niks op dit moment, en ik ben veeeeeeeeel en veeeeeeeeeeel te zwaar op dit moment. Weet het, had ik eerder moeten bedenken maar het gebeurde in het heetst van de strijd en kwam snel tot me bezinnen, maar misschien dus niet snel genoeg!

Wie o wie weet of er een kans is dat ik zwanger ben? Vind het zo raar dat ik last heb gehad van slijmtroep 2 of 3 dagen en nu nog steeds geen ongesteldheid te bekennen, plus borsten die normaal nooit pijn doen....

2. unscientifique

unscientifique Actief lid

Dec 6, 2011
    182
    0
    0
    Rotterdam
    Waarom haal je niet gewoon een test?

3. Troelala21

goeie vraag! Durf het niet......

4. me83

me83 Niet meer actief

zou toch een testje halen.. miss maak je je druk voor niks en is je cyclus gewoon van slag?

succes

5. unscientifique

unscientifique Actief lid

Dec 6, 2011
    182
    0
    0
    Rotterdam
    Gewoon jezelf proberen over die angst heel te zetten. Desnoods bestel je er een online?
    Niemand kan je hier vertellen of je zwanger bent. Maar in 'angst' zitten is ook niet ideaal. En als je daadwerkelijk zwanger bent, weet je dat iig zo vroeg mogelijk.

6. Troelala21

ja daar hebben jullie ook helemaal gelijk in!

7. Phal

Phal Actief lid

Sep 20, 2011
    329
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    vraag me af waarom je je vent na drie keer stoten van je af duwt, vind het altijd ongelooflijk kinderachtig als een vrouw een man 'straft' met de seks, en buiten dat, je wilt wel kinderen, maar geen gewoon, gezond seksleven?
    maar goed:

haal een test.

8. Troelala21

9. Troelala21

Hij is dan echt goed van slag! Nog nooit gehad zelfs niet tussen me 3 kinderen maar goed misschien moet eens de eerste keer zijn!

10. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

Feb 24, 2011
    303
    0
    0
    He meid zou toch even een testje halen zo'n kruidvat 2 voor 5 euro
    Die zijn heel goed en niet duur.
    Misschien dat als de test nega is je daarna wel ongesteld wordt dat je het nu onbewust tegen houd.

11. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    gewoon een test halen..

12. Troelala21

Als het goed is krijg ik morgen testen binnen en dan zal ik vrijdagochtend gaan testen. Ben benieuwd! Lijkt me stug maar goed het is wel mogelijk. Ik heb nu last van me borsten, (anders nooit!!), bepaalde etenswaren staan me ineens niet aan, ben zoooooooooo moe, en af en toe last van me buik. Kan natuurlijk ook ongi worden als dat zo is dan hoop ik dat het heeeeeel snel gebeurd want ik ben het nu weleens beu! Misschien hou het onbewust wel tegen inderdaad omdat ik er nu al even mee bezig ben, maar goed hoe krijg ik het dan weer uit me hoofd haha.....

Share This Page