Hoi verloskundige, Ik heb 5 november curretage gehad. Dagen erna minimaal bloedverlies en voornamelijk bruin. Afgelopen woensdag kwam er niks meer uit dus hebben we s'avonds sex gehad, hierna is het snachts weer gaan bloeden tot de volgende ochtend, de rest van de dag weer bruin. In de avond weer helemaal gestopt, gisteravond weer sex gehad, weer bloeden erna en nog vanochtend komt er nog een beetje uit. Nu is mijn vraag of dit normaal is? Na de curretage heb ik wel een paar keer flinke stolsels gehad. Heeft dit ermee te maken? Begin me nu namelijk wel klein beetje zorgen te maken... Groetjes Natjes
Hio Natjes, geen zorgen maken, het hoort er nu nog bij en kan geen kwaad. Omdat je baarmoeder aan het herstellen is van een ingreep kan het zijn dat er wat sneller bloed vrijkomt dan normaal. ALs je over een week nog bloed verliest is het wel verstandig even de gyn te bellen voor info. Groetjes Brigitte
inmiddels nog steeds telkens wat bloedverlies na sex.. Doen expres rustig aan en geen gekke dingen Het is dus nu verstandig om contact op te nemen met de gyn?