Ik zoek een beeldbabyfoon met 2 camera's welke op spit sceen kan staan, en dan ook beide geluid geeft. Ik had de Alecto DVM-98 babymonitor/ observatiesysteem? Bestel nu bij wehkamp.nl maar die is na 3 weken al kapot, contact met wehkamp en kan m zo terug sturen aangezien ik blijkbaar niet de enige was met deze klacht en ze deze allemaal terug nemen. nu wil ik dus voor een ander merk, de luvion heeft wel een split screen maar dan heb ik dus geen geluid. wie o wie heeft de tip voor me ik was zo blij dat ik klaar was en nu dus weer stress om een babyfoon ( hormonen )
Hier de luvion, maar in split screen inderdaad geen geluid. Mis het niet echt eigenlijk. Heb hem ook eigenlijk nooit op splitscreen, maar gewoon de 3 plekken afgewisseld (kamer N, babykamer en box) dan zit er wel geluid bij.
Kan deze dan wel op automatisch verspringend beeld om de zoveel seconde en dan met geluid?is dat de luvion elite 97?
Ja dat kan hij! Verspringt om de 5 seconde ofzo. Kan bij de grand elite en suprème connect sowieso. De andere van luvion denk ik ook wel maar geen ervaring mee.