Hehe.... Ben vandaag op shop geweest voor gordijnen voor de babykamer. Ik wil graag turqoise gordijnen maar wel enigzins verduisterend..... En ik wil er geen kapitaal aan kwijt! Het is nogal een grote raam het raam is namelijk ongeveer 220 breed. Mijn mammie wil ze voor me maken. Nu had ik leuek uitzeocht bij de kwantum voor 4euro de meter maar dei schijnen volgens dat meisje erg door! Maar wat hebben jullie op de raam? en is het kamertje dan erg licht? Moet het echt verduisterend zijn? Wij hebben op onze slaapkamer gordijnen en een rolgordijn maja een rolgordijn in die maat kost ook al 70euro!
Wij hebben alleen een verduisterend rolgordijn..ik wil binnenkort wel kijken voor leuke gordijntjes voor ervoor..maar dan gewoon voor de sier..
Wij hebben verduisterende rolgordijntjes en meer niet. Houd ook zon tegen in de zomer, ramen zijn op het zuiden nl. Groetjes Suusje
Wij hebben luxaflex, met siergordijnen ervoor geknoopt. Voor de zomer wil ik wel echt verduisterende gordijnen, omdat ik anders bang ben dat Iman niet gaat slapen als het nog zo licht is!
Wij hebben verduisterend rolgordijn met gordijntjes. Op de kamer van de oudste hebben we een verduisterend rolgordijn en in between gordijntjes van Xenos en die zijn spotgoedkoop!
Wij hebben cremé stof gekocht vandaag, met dieren er op echt heel lief.. hierachter komt idd nog een verduisteringsgordijn. Anders is t te licht in de babykamer.
Wij hebben gewone stof gekocht voor 2,50 per meter en hebben daarnaast een tweede stuk simpele stof gekocht om ze dubbelzijdig te naaien (voor 2 keer 4 meter samen 25,-). Nu laten ze practisch geen licht meer door, zelfs niet van de lantaarnpaal buiten. Wij verduisteren verder ook niet, vind het zelf niet zo nodig. Ook wij hebben een raam van ruim 2 meter Foto's staan in mijn album.
Wij willen verduisterende gordijnen. Je kunt dan gewoon stof uitzoeken voor de gordijnen, en dan komt er aan de achterkant verduisterende stof tegenaan.
2x 4 meter? Dat snap ik niet... leenbakker en me moeder vertellen me dat ik 12 meter nodig heb! Oja wacht! Ons huis is nieuwbouw! Bij ons zijn de kamer 2.60m hoog!
Ik heb ook een verduisteringsgordijn, ben er zeer tevreden over en duur zijn ze niet. Zijn ook heel vaak in de actie bij gamma of praxis.Ik heb ze nu over de hele boven verdieping en onder rolluiken.
De stof was maar 1.50 breed en het raam ruim 2.00 meter. De hoogte was 2 meter van raam tot grond. Dus nu hangt het 2 meter omlaag en weer 2 meter omlaag (samen 4 meter lengte en dan 2 soorten stof ) en zit er 3.00 meter (2 x 1.50 breedte) voor het raam. Dan plooit het ook een beetje
denk dati k weet wat ikwil! Ik wildenk ik een rolgordijn dat redelijk verduisterend is en dan maar van die voile kant en klaar gordijnetjes ofzo.... ook leuk en die hoeven dan niet dicht! Ben ik van het helegezeur van dure gordijnen af! en als de kleine dan groot is koop ik dan wel duurdere gordijntjes..... hihi
hoi,ik heb van die kant enklaar dingen gekocht ook leen bakker en zelf turquase geverfd!komt haast geen licht meer door en was best goedkoop!
Bij ons is het helemaal niet verduisterend (gele gordijnen) en mn dochter slaapt super, ook overdag en in de zomer. Belangrijkste is dat je kind leert te slapen (ja babys moeten dan leren dat er tijden zijn dat er verwacht wordt dat ze slapen) Het is maar net wat je kind gewend is.
Wij hebben een verduisterend rolgordijn, met daar over inbetweens. Ik wil in de toekomst wel nog fopbanen overgordijnen, maar daar wacht ik nog ff mee. Gr Vera