Misschien wil ik zo'n "banaan-vormig" kussen aanschaffen. Mijn ha gaf dit ook als tip omdat ik steeds slechter slaap en hij schijnt erg makkelijk te zijn met het voeden. Op internet een beetje gekeken, maar ik vind ze best erg prijzig.... Weet iemand of ze een ergens wat goedkoper zijn (goedkoper merk bijv.)?
Je bedoelt voedingskussen ze zijn momenteel afgeprijsd bij de hema voor 27 euro en anders op marktplaats kijken voor 2de handse kussens.
mini23 van het forum maakt ze zelf voor 27,50. Je kunt dan een hoes in zo'n beetje iedere gewenste stof/kleur krijgen. Ik heb de mijne afgelopen woensdag binnengekregen en hij is helemaal super, zal eens kijken of ik haar topic kan vinden bij te koop aangeboden. en anders: http://voedingskussen.come2me.nl/
Ik heb ook het kussen besteld van mini23. Ik heb hem nog niet binnen, maar dat zal morgen of maandag wel zijn.
het si echt een super kussen heb hem al heel vroeg in mijn zwangerschap gekocht( bij de hema) ivm bekkenklachten maar heb hier echjt geen spijt van. groetjes susanne
ik heb ook een kussen van mini23 hij is echt geweldig hoor. het is echt een aanrader. voor meer info voedingskussen@live.nl
hey, ik zit op dr site te snuffelen en vind ze erg leuk! Wat blijkt, ze woont nog dichtbij ook Racebabe
@ kissflower; dat dacht ik dus ook, woon ook in Enschede ! Als ik er eentje bestel, dan ga ik hm lekker zelf halen hihi ! Racebabe
ik heb de mijne via Internet besteld bij voormijnbaby punt nl. De ecru versie is dan incl. verzendkosten rond de 25 euro. Bij de hema een lime-kleurige hoes gehaald en binnen 3 dagen was ik compleet klaar. En ik moet zeggen dat het heerlijk slaapt.
Ik heb vandaag het kussen binnengekregen van mini23 Is echt prachtig. Net als die in de winkel, alleen dan met je persoonlijke keuze van hoes ( kleur en stof) en natuurlijk erg voordelig. ( klein beetje reclame, maar het is het ook wel waard, )
Ik heb hem ook, met 2 flanellen hoeslakens voor errond. Rond de 50 euro... Nu kan ik echt niet meer zonder slapen , dat ding is zijn 50 euro dik waart geweest (had hem trouwens van mijn ventje gekregen)!
Ik heb ook zo'n kussen, tijdens mijn vorige zwangerschap bij prenatal gekocht. Maar ik vind het een lastige ding. Ik denk toch als ik al die mensen lees, dat de mijne een een fabrieksfoutje heeft of zo. Als ik eventjes ergens vastpak dan is het daar zo leeg. Dus wat ik denk net iets te weinig vulling in de mijne (fijn heb ik weer). Nou ik ga maar eens proberen van een andere kussen beetje vulling in die voedingskussen bij te vullen of zo.
Ik heb gewoon zo'n Hemahoes gevuld, rits dichtgenaaid zodat die niet meer open kan. Dit is nu dus gewoon zo'n kussen. Daar omheen een hoes, Hema of een andere en je hebt t ook, voor erg weinig
Ik heb de mijne heel veel gebruikt tijdens mijnz wnagerschap. Heb toen regelmatig in het ziekenhuis gelegen en ook daar ging hij mee naar toe. Ik noemde hem lange Jan. Zonder hem had ik lang zo goed niet kunnen slapen. Leuke bijkomstigheid was dat hij ook als een soort isolatie diende. Hij hield me warm in koude nachten!
Ik heb er 2 gemaakt, in 1 zit van die piepschuimbolletjes (erg leuk om erin te doen, haha...TIP.....doe dat buiten) en in die andere zit van dat watachtige spul. Ik had nog kussens op zolder liggen die nooit gebruikt worden en heb daar de vulling uit gehaald (dat watte spul) en ik had ook 2 zitzakken op zolder die nooit gebruikt worden, daar heb ik die piepschuimbolletjes uit gehaald. Een idee om misschien op zoek te gaan naar n winkel waar ze goedkoop kussen verkopen, kun je eventueel ook dons erin doen als je wilt, of ook dat wattespul. En die piepschuimbolletjes heb ik van de week ergens gezien, moet even denken waar, kan er nu niet opkomen. En wat ik ook nog wil kopen of maken is een sit fix. Dan kun je een hoes om die "banaan" annex voedingskussen doen en heb je een poef voor je baby. kijk maar eens op deze link http://www.geboortewinkel.nl/product_in ... 0cdf18529d http://www.meijers.com/products.php?sec ... ecfbc2bc2d