"Banaan-kussen"

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Female, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Misschien wil ik zo'n "banaan-vormig" kussen aanschaffen. Mijn ha gaf dit ook als tip omdat ik steeds slechter slaap en hij schijnt erg makkelijk te zijn met het voeden. Op internet een beetje gekeken, maar ik vind ze best erg prijzig.... Weet iemand of ze een ergens wat goedkoper zijn (goedkoper merk bijv.)?

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Je bedoelt voedingskussen :D ze zijn momenteel afgeprijsd bij de hema voor 27 euro en anders op marktplaats kijken voor 2de handse kussens.

3. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Die van de hema is echt fijn.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    mini23 van het forum maakt ze zelf voor 27,50. Je kunt dan een hoes in zo'n beetje iedere gewenste stof/kleur krijgen.

Ik heb de mijne afgelopen woensdag binnengekregen en hij is helemaal super, zal eens kijken of ik haar topic kan vinden bij te koop aangeboden.

en anders: http://voedingskussen.come2me.nl/

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ik heb ook het kussen besteld van mini23. Ik heb hem nog niet binnen, maar dat zal morgen of maandag wel zijn.

6. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    het si echt een super kussen heb hem al heel vroeg in mijn zwangerschap gekocht( bij de hema)
    ivm bekkenklachten maar heb hier echjt geen spijt van.

groetjes susanne

7. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ik heb ook een kussen van mini23 hij is echt geweldig hoor. het is echt een aanrader.

voor meer info voedingskussen@live.nl

8. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    hey, ik zit op dr site te snuffelen en vind ze erg leuk! :)
    Wat blijkt, ze woont nog dichtbij ook :D

Racebabe

9. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Ik heb hem van Prenatal, wel duur, rond de 40 E maar hij ligt top :)

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Hey die link die je gaf, is in oldenzaal! Dat is lekker dichtbij :D:D
    Dat scheelt alweer!

Liefs Kiss

11. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    @ kissflower; dat dacht ik dus ook, woon ook in Enschede ! :D
    Als ik er eentje bestel, dan ga ik hm lekker zelf halen hihi ! :)

Racebabe

12. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    ik heb de mijne via Internet besteld bij voormijnbaby punt nl.
    De ecru versie is dan incl. verzendkosten rond de 25 euro.
    Bij de hema een lime-kleurige hoes gehaald en binnen 3 dagen was ik compleet klaar.

En ik moet zeggen dat het heerlijk slaapt.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ik heb vandaag het kussen binnengekregen van mini23

Is echt prachtig. Net als die in de winkel, alleen dan met je persoonlijke keuze van hoes ( kleur en stof) en natuurlijk erg voordelig.

( klein beetje reclame, maar het is het ook wel waard, ;) )

14. Littleone

Littleone Actief lid

9 mrt 2007
    112
    0
    0
    Kinderverzorgster
    België
    Ik heb hem ook, met 2 flanellen hoeslakens voor errond. Rond de 50 euro... Nu kan ik echt niet meer zonder slapen , dat ding is zijn 50 euro dik waart geweest :D (had hem trouwens van mijn ventje gekregen)!

15. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Ik heb ook zo'n kussen, tijdens mijn vorige zwangerschap bij prenatal gekocht. Maar ik vind het een lastige ding.
    Ik denk toch als ik al die mensen lees, dat de mijne een een fabrieksfoutje heeft of zo.
    Als ik eventjes ergens vastpak dan is het daar zo leeg.
    Dus wat ik denk net iets te weinig vulling in de mijne :( (fijn heb ik weer).

Nou ik ga maar eens proberen van een andere kussen beetje vulling in die voedingskussen bij te vullen of zo.

16. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Je kan de vulling ook kopen! O.a. bij de praxis

17. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik heb gewoon zo'n Hemahoes gevuld, rits dichtgenaaid zodat die niet meer open kan. Dit is nu dus gewoon zo'n kussen. Daar omheen een hoes, Hema of een andere en je hebt t ook, voor erg weinig

18. Female

Female Niet meer actief

@crisje: Wat is dat voor vulling? En waar heb je het gekocht? Is idd een logische oplossing ;)

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb de mijne heel veel gebruikt tijdens mijnz wnagerschap. Heb toen regelmatig in het ziekenhuis gelegen en ook daar ging hij mee naar toe.
    Ik noemde hem lange Jan. Zonder hem had ik lang zo goed niet kunnen slapen.
    Leuke bijkomstigheid was dat hij ook als een soort isolatie diende. Hij hield me warm in koude nachten!

20. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik heb er 2 gemaakt, in 1 zit van die piepschuimbolletjes (erg leuk om erin te doen, haha...TIP.....doe dat buiten) en in die andere zit van dat watachtige spul. Ik had nog kussens op zolder liggen die nooit gebruikt worden en heb daar de vulling uit gehaald (dat watte spul) en ik had ook 2 zitzakken op zolder die nooit gebruikt worden, daar heb ik die piepschuimbolletjes uit gehaald.
    Een idee om misschien op zoek te gaan naar n winkel waar ze goedkoop kussen verkopen, kun je eventueel ook dons erin doen als je wilt, of ook dat wattespul. En die piepschuimbolletjes heb ik van de week ergens gezien, moet even denken waar, kan er nu niet opkomen.

En wat ik ook nog wil kopen of maken is een sit fix. Dan kun je een hoes om die "banaan" annex voedingskussen doen en heb je een poef voor je baby. kijk maar eens op deze link http://www.geboortewinkel.nl/product_in ... 0cdf18529d

http://www.meijers.com/products.php?sec ... ecfbc2bc2d

Deel Deze Pagina