Hallo, Ik heb al een aantal jaar een namaak schilderij liggen van Rembrandt. De naam van de schilder die het geschilderd heeft staat er onder (weet even niet zo gauw hoe die ook alweer heet..) Ik vind het echt een afschuwelijk ding en vraag me af of het iets waard kan zijn? Wil het dan namelijk gaan verkopen en anders gooi ik het weg..
Kun je maar op 1 manier achter komen iemand met verstand van schilderijen en kunst er naar laten kijken Kunst en kitch hahaha
o foto is dr al mooi hoor iig niet weg doen meende dat namakers ook wel geld opleverden maar hangt van de schilder af.
Deze foto is even van internet geplukt! Schilderij ligt nog steeds bij me vader.. Nooit meegenomen toen ik het huis uitging.. Het is anderhalf uur rijden naar me oude woonplaats, maar als ik er weer heen ga zal ik het meenemen en een foto ervan maken
heb je naam van de namaak schilder al eens google mssch kom je hier ook verder mee. als je m zo weg doet dan bied ik namens mijn vader mij aan.
Ja heb wel eens op de naam gegoogeld maar werd er niet veel wijzer van.. Wat ik me wel kan herinneren is dat de schilder volgens mij niet meer leeft. En volgens mij was het schilderij ook op olie basis geschilderd? Zijn allemaal dingen wat ik heb gehoord hoor dus weet echt niet of het echt waar is.. Heb er namelijk absoluut geen verstand van
m,n vader heeft aardig kennis van schilderen maar moet dan wel naam weten en een foto zien hoe en wat.
Ja me vader is over een uurtje thuis en gaat dan even voor me kijken hoe de schilder heet. Een foto van het schilderij kan ik nu niet zo snel maken maar het is gewoon echt een kopie van het schilderij op de afbeelding met wat kleine aanpassingen..
mijn pa ligt al op bed kun je kunst en kitsch niet mailen bv met foto hoe hun dr over denken? iig niet bij t grofvuil brengen weet dat replica wel wat op kan brengen maar hangt van schilder af.
Oke bedankt voor de tips! Zal sowieso nog de naam van de schilder zo meteen hier erop zetten.. Misschien dat het andere wat zegt