Bugaboo vraagje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Angels88, 4 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Hallo dames,

Heb even een vraagje over de bugaboo cameleon 2012. Heb namelijk een mooie gezien maar die persoon heeft het erover dat er 2 foambanden en 2 luchtbanden op zit. Klopt dit? Hij heeft hem zo in de winkel gekocht.

En klopt het dat er een Hello Kitty kap is van bugaboo?

Hopelijk weten jullie het want ik heb er geen verstand van nog!

2. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Er is geen hello kitty kap van Bugaboo. Je kan wel zelf bij naaiwinkeltjes je eigen kap laten maken voor op de Bugaboo. Maar het is geen officiele kap in ieder geval.
    Naar mijn weten zijn er ook geen kinderwagens gemaakt met twee foambanden en twee luchtbanden. Maar dat kan ik niet meer 100% zekerheid zeggen.

3. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Nee, er zijn geen wagens gemaakt met 2 lucht en 2 foambanden. Het is of lucht of foam.

Hello Kitty kap is ook inderdaad niet van Bugaboo.

Heb je misschien een link? Kijk ik even met je mee wat hij nog waard is.

4. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Ik vind het een raar verhaal... Een kennis van me werkt bij bugaboo.
    Onderdelen kun je altijd bijbestellen, ook de juiste wielen. Ik zou wel oppassen met neppers. Bugaboo heeft vuurwerende stoffen, systemen waar geen vingertje afgeknipt kunnen worden of allerlei andere ellende.

5. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Ik vind het ook vreemd anders zeggen ze niet let erop welke banden het zijn dan weet je of het een hele oude versie is of niet!

Wel jammer maar was ook te mooi om waar te zijn denk ik haha... Ik ga maar verder speuren! Nogmaals bedankt dan heb ik straks geen miskoop ;)

6. Mamabram

Ik heb gekeken, het is geen originele kap. Dat kan je alleen al zien doordat er geen Bugaboo logo op staat.
    Daarbij is het volgens mij ook niet de cameleon maar de frog. De frog is een oud model. Je kan dat zien aan het knopje waarmee je de wagen inklapt.

7. Mamabram

Sorry, het is de cameleon 1. Komt waarschijnlijk uit 2005/2006.
    Oud dus en dan is 300,- echt veel te veel geld.

8. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Super bedankt voor het kijken! Scheelt mij weer een miskoop. Gelukkig vertrouw ik niet iedereen blind anders ga je voor gaas.

Toppie thanks!

9. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Bugaboo heeft wel een samenwerking gehad met Hello Kitty en bekleding hiervan. Alleen dit was voor de bugaboo bee en zijn limited editions.

10. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Als je een linkje plaatst wil ik het wel even vragen aan mijn kennis?
    Die kan je inhoudelijk advies geven.
    De cameleon1 is NIEUW toch nog steeds meer dan 600€ waard, zie de outlet op bugaboo.com.

11. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Bedankt maar mamabram hem al gekeken en heb het al afgewezen zeg maar... :)

Ik weet niet of er een slotje op kan ofZo of hoe dat verder werkt hier? Maar mijn vraag is beantwoord met dank voor jullie hulp dames!

Deel Deze Pagina