Campingbed Q-Sleep

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pientje1, 13 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.078
    12.030
    113
    Nee, maar wij hebben hem vandaag gekocht ;)

Gevraagd naar de verschillen tussen deze en de duurdere typen, dit was meer de afwerking. Het principe was precies hetzelfde en het matras wat je extra kunt kopen is voor ieder bedje hetzelfde. Ook gezien hoe hij wordt ingeklapt enz. dat zag er goed en veilig uit. Aangezien wij er twee nodig hebben was dit zeker een goede deal!

3. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Is geen aanbieding, is altijd €29,- hihi...

Doet babydump vaker hoor, zo'n van/voor aanbieding die het hele jaar loopt ;)

Wij hebben m ook gekocht, een paar maanden terug. Gewoon een campingbedje... Niks bijzonders, maar voor ons hoefde nijntje er ook niet op de staan, hihi.

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Voor ons hoeft een mooi design ook niet, we zullen hem niet zo vaak gebruiken, dus dan is dit wel een goede optie zo te lezen.

Dubbelgeluk: Er zit toch een matras bij? Dat staat er wel bij. Of is dat zo'n heel dun dingetje?

5. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Wij hebben deze ook gekocht. Nog niet in gebruik, maar wel al uitgebreid getest hoe hij inklapt en weer uitklapt etc. We hebben ook andere bedjes bekeken en het verschil zit hem idd vooral in de afwerking. Er zit wel standaard een matrasje in het campingbed verwerkt, maar dat is heel dun en hard. Voor 19,95 hebben wij er een matrasje bij gekocht, wordt ook wel aangeraden.

6. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik heb dit bedje gekocht voor bij mijn ouders en afgelopen week gebruikt op vakantie. Werkt prima. Standaard matrasje is wel heel dun en hard dus wij hebben het extra matras er bij gekocht.

Deel Deze Pagina