Wie heeft er een leuke internet site voor mij waar ze van die leuke gekleurde schilderijtjes verkopen met dieren ofzo erop, en op zo'n cavas doek? Alvast bedank, liefs Rachel. Zelf heb ik deze al gevonden: www.prinsenkind.nl Maar zoek er nog meer.
http://www.ukki-kunstvoorkinderen.nl/index.htm Als je handig bent met penceel en acrylverf, kun je ze ook zelf namaken op canvas. Dat heeft mijn zus voor mij gedaan en kostte mij alleen het doek en de verf (alles bij elkaar ongeveer 10 euro) De muren heb ik kobaltblauw behangen met 3 knalrode vlakken erop. En in het midden van die vlakken dus de schilderijtjes...
Nou zo handig ben ik niet Maar super mooi gedaan hoor, ziet er echt heel gezellig uit. Ik ben inmiddels geslaagd bij prenatal voor 2 schilderijtjes, waren maar 12 ps. Natuurlijk niet hand geschilderd, maar wel lekker goedkoop, als ik ze straks nog eens weg doe omdat ik ze zat ben is het ook niet erg.
ik heb mijn schilderijtjes zelf gemaakt op canvasdoek. aangezien ik de schilderijtjes erg duur vond. succes groetjes susanne