nou ik zag gisteren bij mensen de kerstboom staan en dacht laat mijn hem nu ook maar alvast zetten. we halen alles uit de schuur wat we dachten dat het een veilige opslag was en wat denk je o schrik er nog van. ik haal plakband los van de doos om de kerstboom en zie ik een super web er om heen zitten en sommige stukken waren zo dik dat het wel watten leken brr. ik trek aan de top en zet het op het renne want er komt me toch een knoeperd aan gerend. ja echt renne . ik spring op de bank en mijn held van een man wilde er op gaan staan maar bedacht zich toch nog eventjes. hij was zo groot, dik en zwart dat hij besloot er een zware doos met kerstspullen er op te gooien en ja hoor hij was dood . hij zit nu nog onder de doos geplakt en de plek in zon 3 bij 4 cm dus je mag we raden hoe groot hij was. en geen hooiwagen helaas. in de andere schuur durf ik al niet meer omdat ik daar ook zon dikkerd heb gezien 3 weken geleden. de kerstboom heb ik buiten geflikkerd nou ja ik haha heb het laten doen en koop wel een nieuwe. wel zonde maar durf dat ding niet aan te raken. in de web zaten allemaal kleine bruine dingen en een dode spin die wel kleiner was dande dikke. ik dnek misschien een mannetje dat is opgegeten (zoals dat gebeurd naar het paren toch?) en dat de rest eitjes waren. je zal de boom maar opzetten en er komt na een tijdje door de lekkere warmte binnen een heel nest uit. heb al heel dat senario in me hoofd en nee dan kan ik naar jan wier en verbrand me huis brr moest het even kwijt en zit nu dus zonder boom
oh bahh wat eng die spinnen! ik ben ook doodsbang voor die grote spinnen! ik denk dat ik hetzelfde had gedaan als jou hoor
ooo bah wat eng! zou die boom ook gauw bij je achtertuin weg laten halen of waar je hem neer hebt gegooid!
Getver. Oh ik zou er ook echt niet meer bij in de buurt komen. Misschien overdreven om een nieuwe te kopen, maar ik zou precies hetzelfde doen. Sterkte met je zenuwen!
eh, nee, dat had ik ook.. tis een beetje vroeg voor een boom maar het staat wel gezellig! mits ie spinvrij is natuurlijk
Dat was ook mijn eerste reactie van nu al de kerstboom? Vind het wel erg vroeg. Maar inderdaad wel gezellig (maar dan wel zonder spinnen
inderdaad erg vroeg haha weet het zelf ook. ik zag hem staan bij mijn ouders en hier in de straat lijkt het ook heel normaal. ik had zoiets dan ik ook maar. de kerstman en zo komen as 5 december buiten maar alvast een boom lijkt me erg gezellig. nu snapt alicia nog niet veel van de sint maar volgend jaar wacht ik tot 6dec. met de boom
hihi zo was mijn gedachte ook hoor, maar wel erg gezellig hoor! heb er eerlijk gezegt ook aan zitten denken. maar jakkie een spin, ik had denk ik moord en brand gegild als er zo een grote spin uit de boom komt zetten bah bah bah!
Mmh ik dacht ook meteen: Djeezes nu al kerstbomen zetten ? Nee dank je! Maar wel schrikken van die spin, die dacht wss ook dat ie er nog ff kon inblijven aangezien het nog maar begin november is
hm...ik zit ook al te denken aan onze boom...hierin de straat staan er al zoveel, ik doe niet aan sint dus is ook geen obstakel voor verwarrende kindertjes hm...denk er nog even over na
hier lagen ze in juli al toen het nog hoog zomer was, zo gek ben ik dus nog niet haha. kerstkaartjen zijn ook al te koop sinds begin september
Even terug te komen op het spinnenverhaal..., Ik had vorige week ook iets verschrikkelijks meegemaakt...! Ik heb echt een gigantische angst voor spinnen, zeg maar gerust fobie. Nou was ik vorige week op het werk de bananen uit de doos aan het halen (werk op de AGF-adeling in een supermarkt), zie ik tot mijn schrik een knoeperd van een spin in die doos. Zo hey ik had het niet meer. Mijn hart bonkte bijna uit me keel, zo hard ging íe tekeer. En me collega's maar lachen natuurlijk met de reacties van: stel je niet aan, het is maar een spin. Laat ik nou vandaag weer de bananen uit de doos hebben moeten halen...en WEER een spin! AAAARCH zo'n vieze grote bruine met haren op de poten. En het ergste is nog: Laat nou de bananen deze week bij ons in de aanbieding zijn...