Dames wat Te doen. Wij hebben een dochter van nét 4 en een zoon van nét 6. De baby is uirgerekend in December. De kids hebben Nu ieder Hun eigen kamer. Maar zij slapen altijd samen in het bed van een van de 2. Wij hebben Dus geen kamer voor de baby. Wat zouden jullie doen? De oudsten een kamer delen , baby op eigen kamer if baby geen kamer en de oudsten laten Zoals het Nu is. Mijn eigen slaap kamer grenst Aan de woonkamer, Dus vrij gehorig. Wij hebben een huis met oppervlakkig van 100m2 Maar gelijkvloers. Rum Maar slechts 3 slaap kamers. Wie heeft er nog meer kAmer Te kort en hoe hebben jullie het opgelost !?
Ik heb er geen ervaring mee, maar als de twee oudsten altijd samen slapen vinden ze het misschien wel leuk om een kamer te delen? En dan samen laten kiezen hoe die kamer er dan uit ziet of elk een eigen kant? Zelf zou ik denk ik de baby op de ouderslaapkamer leggen, dat kan best een paar jaar en dan rustig aan gaan kijken naar een woonruimte met een extra slaapkamer?
Wij hebben de zolder verbouwd 4 jaar geleden, maar in de praktijk was het niet nodig geweest. Hij slaapt nog altijd op onze kamer. Ik zou denk ik de baby eerst bij jou laten slapen en dan later de jongste 2 samen.
Ik zou de baby eerst bij jullie op de slaapkamer houden, en dan later kijken wat het handigst 'combineert'. Als de oudste twee dan nog steeds zo gezellig samen slapen kunnen die een kamer samen krijgen en anders de jongste twee.
Als de oudste twee vaak samen in een bed slapen, dan zou ik ze voorstellen hoe ze het zouden vinden op 1 kamer. Misschien lijkt het ze geweldig en dan ga je dat organiseren. Over een paar jaar misschien een andere combinatie?