Hey, Ik heb een vraagje. Zijn er meiden die thuis werken, en wat voor werk doen jullie? En hoeveel krijg je betaald? Ik wil graag thuis werken, en hoef er niet heel veel mee te verdienen, mag wel .. Gaat gewoon om een extraatje om nog meer te sparen, mn vriend verdient al veel namelijk! Tips en verhalen zijn welkom. Liefs
Je zou gastouder kunnen worden. Ik doe mee aan enquete's en klikken op mails. En verdien met meerdere site's toch zeker 150 euro per jaar mee. Maar goed dat is iets meer dan 10 euro per maand...denk niet dat je dat bedoeld met bijverdienen
Consider, Gastouder wou ik eerst gaan doen ja. Maar nu moet je bepaalde certificaten enzo ook hebben, en die heb ik niet.. Dat klikken heb ik ook gedaan, maar werd er een beetje lijp van en was echt maar een paar euro per maand.
Dat is dus leuk, de zoekfunctie werkt niet helemaal naar behoren bij mij. Anders had ik dat wel gedaan!
Ikbenhetmaar, om zo iets op te starten bedoel ik? Hoe ben jij begonnen? Gastouderopvang/oppassen vind ik ook heel leuk! Maar je hebt nu diploma's nodig of je moet cursussen doen lees ik soms..
Tsja veel werk, 1x foto's maken van alles, 1x uploaden en daarna de bestellingen in te pakken natuurlijk.. Maar ik vindt het reuze mee vallen.
Female, dankje voor je pb. Zal vanavond op het gemak even kijken! Zit nu via m'n mobiel.. Meer tips welkom hoor..
Ik ben gestart met een klein partijtje kleding +- 100 stuks. En daarna steeds meer.. met resultaat en winkel van 50m2 gevuld + de webwinkel
Ikbenhetmaar, zou je miss een pb kunnen sturen met hoe je bent begonnen. Hoe je aan de kleding kwam, website enzo. En wat je hebt geïnvesteerd en opbrengsten etc. Ben nogal nieuwsgierig.
Maar hoe start je eigenlijk zo'n webwinkel op? Doe je dan ergens inkopen ofzo om het vervolgens door de verkopen of ????
Ikbenhetmaar, zou je mij ook een pb kunnen doen met hoe je dat hebt gedaan, vanaf stap 1??? Ik ben momenteel gastouders en bezig om de certificaten te halen(nog 2 maand gok ik, stelt geen reet voor)
Dat lijkt mij echt geweldig, een eigen winkel. Klein beginnen en dan steeds groter groeien. Mag ik vragen hoe jij dat hebt aangepakt? Mag ook via pb hoor.