Lieve allemaal, Is er iemand die bij de ikea in eindhoven komt en voor mij iets zou willen halen en opsturen? Alleen daar verkopen ze de 'brabant deurmat' en die zou ik graag cadeau doen. Helaas is het voor mij een uur rijden, dus dat is lastiger. Dus ik dacht ik probeer het eerst zo. Weet iemand trouwens wat dat ding kost? Ik betaal uiteraard de verzendkosten en zal er nog wat extra bijdoen voor de moeite. Ik zou hem op 10 december nodig hebben. Ik hoor het graag. Dankjewel!
Ik ben er net geweest. Niet gezien. Ook niet opgelet. Maar je kan altijd ff de site checken of ze er nog zijn. Hopelijk kan iemand je helpen.
Ik was er net en ik ik heb op twee plaatsen in de winkel grote stapels gezien! Sorry, zag je topic pas toen ik weer thuis was...
Fijn om te weten dat ze er in ieder geval nog zijn. Ik wacht nog even af of er iemand wel in de buurt komt. Zijn ze de moeite waard om eventueel een uur voor te rijden?
Shit! Ben er vandaag nog geweest, zelfs mee in mijn handen gestaan had ik dit maar eerder geweten. Ik moet er morgen weer in de buurt zijn, maar durf nog niet te zeggen of ik tijd heb om naar binnen te gaan. Als het lukt wil ik hem wel voor je halen hoor. Edit: lees nu je vraag. Ik vond ze opvallend hard, daarom heb ik het uiteindelijk laten liggen. Persoonlijk zou ik er geen uur voor rijden waar kom je vandaan?
West-brabant. Helaas verkopen ze hem niet in breda. Ik wil hem als cadeautje voor mijn pa zijn verjaardag. Mijn ouders gaan altijd kamperen en dan hebben ze een brabantse vlag aan de tent hangen. Ik dacht, daar past die mat prima bij.
Mocht het om wat voor reden dan ook toch niet lukken, kan ik hem morgen nog halen voor je. Komt goed dus ik hoor het al
Wat een leuk idee!!! Leuk cadeautje voor mijn man die van brabant is verhuisd naar het hoge noorden. Ooo net even gegoogled......wat een lelijk ding zeg!!! Jammer idee was erg leuk!