placenta en afdruk

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sokev, 18 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sokev

Sokev Lid

28 mei 2016
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi

Wij hebben de placenta dus in onze vriezer liggen. Ik vroeg me dus af wat je er allemaal mee kon doen? (neen niet opeten of aan de hond of kat geven)

Een boom op planten? Waar kan je dit doen? Welke boom moet je dan nemen? Het is een meisje geboren op 6/2/17

Kan je er ook een medaillon van laten maken?

+

graag had ik een afdruk laten maken van haar hand en voet. Waar koop ik dat het best? ben niet echt een handige harry

2. clove

clove Lid

15 mrt 2010
    36
    3
    8
    NULL
    NULL
    Hah wat apart, dat hoor je denk ik niet vaak! Achteraf wel jammer dat ik het zelf niet bewaard heb. Had er denk ik graag een mooie boom op gepland oid, lijkt me een bijzonder aandenken!
    Succes met je keuze :)

Oh en ik weet niet wat voor afdruk je aan denkt (verf of gips) maar ik heb het zelf met vingerverf gedaan en dat ging eigenlijk heel erg goed!

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Kies een boom of plant die jij mooi vindt! Ik zou het zelf in een bak planten zodat je het evt mee kunt nemen bij verhuizen.

Voor een afdrukje zou ik wat lippenstift ofzo gebruiken. Kan prima :)

4. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Tips voor de placenta kan ik je niet geven. Een afdruk van ZL's voetje heb ik gedaan met verf en dan op papier. Had hier wel hulp bij nodig. Een vriendin deed verf op zijn voet en ik hield ZL vast. Hij vond het niet erg leuk, haha! Papa vond zijn cadeautje wel erg leuk ;)

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb kennissen die er zelf een fruitboom bij geplant hebben. Gezien de symboliek er van. Neem dan wel een zelfbestuivende anders heb je geen appels / peren / kersen / pruimen.

Deel Deze Pagina