Snachts wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jenteke, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenteke

jenteke Lid

12 sep 2008
    11
    0
    0
    Grafisch medewerker
    Leeuwarden
    Ach ik heb echt niks te klagen. Onze dochter is vier maanden. Krijgt de fles, lacht veel en huilt niet bijzonder veel behalve dan op uren om haar longen te testen, want wij prima aan kunnen. Lotte is wel een schildklier baby, maar zelfs daar gaat het goed mee, omdat we om de week controles hebben in het ziekenhuis en ik van week tot week leef en me niet druk ga maken over wat er komen gaat. Lotte sliep meteen al bijna de hele nacht door. LAng leven de fles zeg ik er eerlijk bij.... Nu is ze vier maanden en heeft de voor ons vervelende gewoonte om ineens om drie uur wakker te worden. Eerst deden we vanaf drie uur steeds de speen erin en was ze even stil. Nu ben ik aardig afgemat en heb besloten om haar dan maar de fles te geven en uit te proberen of ze misschien toch honger heeft. Let wel Ze eet op een dag 900 cc fles. Is vijf keer per dag. Dit is natuurlijk gemiddeld. Wat zeggen jullie ervan. Heeft iemand tips. elke nacht is ze om drie uur wakker tot 7 uur dan krijgt ze dus eigenlijk haar eerste ochtend fles.
    Ik maak me er niet zo heel erg druk over, maar misschien heeft iemand hier ervaring mee.
    Hoop op reachties. Groeten Jente

2. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Hoe laat krijgt ze s`avonds de laatste fles.

Misschien kun je haar om een uur of 11 nog ff wakker maken voor een flesje.
    Hebben wij ook best lang gedaan.

3. jenteke

jenteke Lid

12 sep 2008
    11
    0
    0
    Grafisch medewerker
    Leeuwarden
    Wij geven haar om tien uur de laatste fles, maar ik zal eens kijken of ik het drink schema iets kan veranderen zodat ze om 11 uur of later nog de fles kan krijgen misschien dat het helpt.

4. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    succes!

5. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Klinkt mij als de 4 maanden sprong ;)

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Moest ik ook aan denken grassprietje ;) Ik heb altijd gewoon een flesje gegeven als Vigo 's nachts wakker werd (nog steeds trouwens) Gaat vanzelf weer voorbij.

7. jenteke

jenteke Lid

12 sep 2008
    11
    0
    0
    Grafisch medewerker
    Leeuwarden
    wat is de vier maanden sprong?

8. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    check de site eens van oei ik groei...

Een baby maakt in de eerste paar jaar van zijn leven mentale sprongen mee...In het 1e jaar zijn dat er 10..

Rond de 4 maanden is er weer zo`n mentale sprong..Vaak willen ze dan weer vaak bij mama zijn, zijn wat jengeliger, slapen minder, vragen weer om meer voeding etc etc...

meestal kunnen ze naderhand weer andere dingen dan voorheen...

De 4 maanden sprong was hier errug heftig!

9. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Ik denk zelf ook aan de 4 maanden sprong. Ons mannetje sliep ook al weken door, tot ongeveer 2 weken geleden. Toen werd hij 's nachts opeens weer wakker. Heeft gelukkig maar 1,5 week geduurd en slaapt nu weer als een roosje.. Dus hoop voor je dat het bij jou ook de 4 maanden sprong is..

Deel Deze Pagina