Ik had er anders nog wel 1 voor je.. maar als het goed is word hij zaterdag opgehaald. Was nog als nieuw. Maar Bart smit enz en babyzaak.
Ik heb overal eens rondgeneusd de hele dag (ik heb griep, laptop op de bank en internetten maar HEEEERLIJK!) en heb uiteindelijk Bambino in de kleur rood van Trekpleister besteld. Die was het goedkoopst en ik vond 'm ook nog het leukst van alles wat ik tot nu toe gezien heb. Lekker simpel, niet zo'n futuristisch brok plastic waar ik mijn baby ergens in moet steken. Er staat echter een contradictie op de site, dus ik weet niet of ik hem nu overmorgen of over 11 dagen pas in huis heb Heel erg bedankt voor de tips allemaal! Ik heb er zeker gebruik van gemaakt
Ik wil jullie wel even waarschuwen voor het gebruik van een loopstoeltje niet om jullie de les te lezen maar als tip, ik loop met mijn dochter bij de kinderfysio en zij raad het gebruik van een loopstoeltje af! Vanwege het verkeerd leren lopen / gebruiken van hun voetjes waarmee bepaalde spieren in hun kuiten oprekken en daar kunnen ze later enorme last van krijgen, ze lopen namelijk op hun teentjes.