hoi... ik heb ales kaar en wou nu kleertjes klaarleggen die de kleine dadelijk voor het eerst aan geet hebben, maar wat trekken ze die frummel nu aan. Aleen een rompertje, sokjes en een muts of iets anders? wat een domme vraag eigenlijk liefs
Ik heb een zacht pakje klaarliggen, broekje met truitje en daarbij een mutsje, romper, sokjes en slofjes.
Wil ook een zacht pakje (met drukkertjes aan de zijkant en voetjes) indd een rompertje en een mutsje. jessica
ik heb noa voor het eerst een rompertje, zacht pakje mutsje en sokjes aangedaan. en toen ze mee naar huis mocht een jasje extra en een dekentje over haar heen.
ik zal en ga alles klaar leggen : romper eerste kleding pakje mutsje sokjes slofjes jasje dekentje... nog wat vergeten ? Je kunt beter te veel dan te weinig klaar hebben liggen, kan je altijd nog zien
he dat is een goed tip, helemaal nog niet aangedacht Bedankt ! (vanaf welke week zetten jullie de vluchttas klaar? )
ik had deze vraag ook gesteld in forum baby uitzet. ik kom toevallig van koopzondag en heb vandaag de kleertjes gekocht die mijn baby aan gaat trekken. twee zachte pakjes maat 56 bij de C&A. de pakjes bestaan uit een zacht shirtje en daarover een zacht tuinbroekje. de pakjes hebben gesloten voetjes, dus sokjes hoeft hij niet meer aan. wel heb ik een paar dikke winnie de pooh slofjes gekocht en twee mutjes. echt mooi. ik vind c&a echt leuke babykleertjes hebben (in vergelijking met v&d, die valt echt vies tegen)
Ik had een vraagje? Ik beval, hopelijk als alles goed gaat, hartje zomer. Moet je dan ook een jasje hebben voor de baby of is een deken genoeg. Ik heb al een leuk pakje gekocht mutsje en slofjes die mij al wrm genoeg lijken.
Maat 62 is iets teveel van het goede, Ted heeft nu maat 62 aan. Gewoon een pakje in maat 50 en een pakje in maat 56.
maatje 56 past altijd, soms wat te groot of precies goed, maar maatje 62 dan heb je echt een mega-baby hoor! Maatje 50 kan erg klein zijn, vooal als je een jongetje krijgt die zijn meestal wat groter. Voor een meisje kan maatje 50 wel vaak prima!
ah kijk, goed topic ik wist het namelijk ook ff niet. Heb nu een leuk pakje gekocht, maar is maat 56 en oogt best groot.. Misschien dat ik toch nog ff ook een kleinere maat pakje ga kopen om mee te nemen. een mooi mutsje heb ik al ben dr misschien beetje vroeg bij, haha Liefs kiss
Dylan is bijna 4 weken te vroeg geboren en ik had geen mt 50 in huis. Maat 56 verzoop hij echt in. Het eerste pakje past hem nu goed. Maar je hebt zo bijgekocht hoor. Nieuwbakken oma's vinden dat erg leuk!
ik heb een rompertje, mutsje, sokjes, pakje, dekentje. je kan beter alles dubbel meenemen voor als het vies word of als je langer moet blijven.
mijn meisje was 3960 gram en had pakjes maat 50 aan. ik dacht dat 8 ponders maat 56 aan hadden dus had te weinig pakjes maat 50. omdat ik een paar dagen in het ziekenhuis bleef heeft mijn schoonmoeder wat pakjes erbij gehaald. groetjes Chantal.