Schildklier en zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elisabeth83, 28 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik loop ik direct onder controle van gynaecoloog en internist ivm erge zwangerschapsdiabetes.

Dank je wel voor je reactie. :)
    Gaat het bij jou goed nu en kun je genieten van je zwangerschap? :)

2. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.131
    113
    Vrouw
    Brabant
    Met mijn schildklier gaat alles goed maar ik heb last van hg. Hier dus geen roze wolk helaas. Verschillende keren al opgenomen in het ziekenhuis.

3. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Ik zou ermee oppassen. Mijn TSh was ook 0,01 en FT4 23. Arts in Duitsland adviseerde mij ook mede door de symptomen (vooral hartkloppingen) om even te wachten totdat de waarde iets genormaliseerd was (TSH waarde vooral). Het kan een innesteling bemoeilijken en miskramen veroorzaken. Dan liever een maandje wachten voor de zekerheid.

Neuzeke vindt dit leuk.
  4. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Oh nee!!!! Wat verschrikkelijk!!! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat de hg ergens nog ophoudt!

5. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    ohhh... dat is wel schrikken ja! Ik had er wel over gelezen, maar dacht dat je die risico’s vooral liep bij heftigere waarden. Ook omdat mijn gynaecoloog er niets over heeft gezegd dacht ik dat het Miss al wel weer kon.

Dank je wel Kramertje! Ik moet morgen bloedprikken. Ben benieuwd!

6. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Anders even vragen aan de arts morgen? Dan weet je het zeker. Volgens mijn arts (endocrinoloog) is het niet echt een probleem als je geen antistoffen meer hebt en krijg je andere medicijnen tijdens de zwangerschap die minder schadelijk zijn voor de baby. Helaas slik ik een dusdanig hoge hoeveelheid strumazol dat dit niet mogelijk is

Deel Deze Pagina