hoi ik heb bij mijn eerste zwangerschap buikvet overgehouden (zo een hangbuik) ik had altijd voor mijn eerste zwangerschap 52 gewogen en tijdens zwangerschap 70 kilo waarbij ik na mijn bevalling 10 kilo kwijtraakte en op 60 kilo kwam..daarna 5 kilo af en bleef op 55 kilo nu ben ik zwanger van me tweede en weeg al 59 kilo! heb ik een grote kans dat ik hoelanger ik zwanger ben hoe meer ik ga wegen door mijn eerste zwangerschap? en zal ik ook zwaarder worden na de bevalling dan bij mijn eerste bevalling?! maak me zo een zorgen want wil niet op een trol lijken ben namelijk 1.54m lang
Hihi, grappig! Ik ben net zo "groot" als jij en mijn gewicht is hetzelfde gegaan als bij jou, van 51 voor tot 56 na. Ik ben nu 13 wkn zwanger en weeg 59, ik zit er zelf niet zo mee hoor. Na deze zwangerschap ga ik heel hard werken om het er allemaal weer af te krijgen. Daar was ik tussen de zwangerschappen in totaal niet gemotiveerd voor omdat ik toch weer snel zwanger wilde worden. Ik lees even mee, ben wel benieuwd naar de antwoorden op je vragen
hihi bij jou valt wel mee met 13 weken 59 kilo..maar ik ben maar 7 wkn en nu al 59 kilo denk dat ik op mijn voeding moet letten ofzo en meer bewegen..ach ja ik wacht nog af op reacties
Bij mijn tweede zwangerschap ben ik meer aangekomen als bij mijn eerste... bij eerste +25 ... bij tweede + 31...... vooralsnog... ben ik TOT NU TOE... deze zwangerschap het minste aangekomen.... en het is toch niet zo dat ik extreem oplet ofzo.... dus denk dat daarin ook gewoon elke zwangerschap anders is.... Moet ik trouwens wel aanmerken dat ik mn heupen na mn tweede zwangerschap breder zijn gebleven (de botten) als bij de eerste zwangerschap....