Volgende week ga ik op zaterdag met mijn zus een dagje treinen, we hebben van die Kruidvat kaartjes en het is het laatste weekend dat ze geldig zijn Nu weten we niet zo goed waar we naar toe moeten gaan. Iemand tips? We wonen in Leiden, dus we willen de treinkaartjes er wel uithalen Mijn zus heeft geen zin om te gaan shoppen, zeker niet in een groot winkelcentrum, dus het moet of een stad(je) met mooie cultuur en/ of natuur zijn en bijv. Leuke musea. Of gewoon een leuk dorp met gezellige terrasjes en genoeg te doen. Dus een braderie oid. Een leuk evenement mag ook (14 juni). We zijn beiden in ieder geval gek op natuur, tuinmarkten en mooie plekjes. Alles tips zijn welkom!
Maastricht, Burgers' Zoo, Valkenburg / Margraten, Arcen (kasteeltuinen + Hertog Jan brouwerij), Den Bosch, Groningen, eeuuhhh.....
Bedankt alvast meiden, groningen zit ik ook aan te denken, wat is daar allemaal te doen? Limburg valt helaas af omdat ik daar al sinds baby af aan kom, dus dat kan ik dromen Ik vond net op internet ook iets over deventer, is dat leuk? Het hoeft dus niet zo'n grote stad te zijn...
In groningen is het mooie oude station al erg mooi om te zien verder is er het groninger museum met rondvaartboot ervoor, een mooie oude binnenstad, martinitoren, en euhmm ook nog een stipmuseam en nog veel meer .. ,
Weet niet of het stripmuseum nog bestaat, maar daar zijn wij toen geweest. Dit was erg leuk om te zien, vooral omdat je er toch veel bekende strips ziet. Ook zit daar de Martinitoren, wellicht ook leuk om te doen? En bij mooi weer lekker genieten van de stad en een terrasje pakken? Groningen bezienswaardigheden top 10 Hierbij wat tips van internet
Deventer zou ik niet doen, is niet zo bijzonder. Ik zou dan gaan voor Enschede, erg leuk! Arnhem ook trouwens.
Een architectuurwandeling is ook altijd leuk bij het bezoek aan een stad. Vaak kom je dan langs alle bezienswaardigheden en zie je ook nog andere mooie plekken waar je anders misschien niet terecht was gekomen. Bij vvv katoor vaak gratis of voor een paar euro te krijgen.
Ik dacht ook meteen aan Groningen nog nooit zo ver in Nederland geweest. Zou echt een uitje zijn. Wel de Atlantische oceaan over gevlogen maar nog nooit in Groningen geweest. Klinkt ook leuk bij de andere om daar eens heen te gaan. En dan heb je zeker je treinkaartje er uit.