Iemand hier ervaring mee? Ik moest gisteren naar de wc en het voelde ineens heel raar. Kwam erachter dat mijn bagina opgezwollen was. Even later was het weer weggetrokken, maar toen ik weer naar de wc ging was het weer zo. Het komt als ik druk zet (grote boodschap, Haha sorry). Vind het wel raar!
Jaaaaaa hier! Mijn schaamlippen dan. Ik merkte het ineens en liep naar mijn man die doodleuk zei 'oh die opgezwollen dingen heb je al weken'. Zal met de toegenomen bloedtoevoer naar dat gebied te maken hebben. Ze waren ineens enorm. Maar wees gerust, trekt allemaal weg.
Hier moest ik heel erg om lachen. Maar volgens mij is het volkomen normaal. Je bloedtoevoer vebetert en alles groeit gewoon mee. Ik kwam er gisteren achter dat mijn tepels ook al groter waren dan ik gewend ben
Haha ja dat is normaal wacht maar tot het einde 😅 collega's van m'n vriend zaten hem te pesten met een "dikke perzik". Nou dat is echt zo.
Ja hoort er allemaal bij. En wat seks betreft.. mijn man hoeft maar de denken dat hij naar binnen gaat en dan is het al gebeurd. Alles verandert van binnen.. Als het goed is verandert dat straks weer allemaal terug. Haha. Tenminste dat hoop ik wel!