Schildklier problemen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jessica83, 21 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Hoi meiden

Wij zijn nu bijna 1.5 jaar bezig om zwanger te raken...
    In Maart 2006 kwamen ze erachter dat ik een te langzame schildklier had.
    Dus toen euthyrox gaan slikken na 9 maanden werdt ik eindelijk weer een keer ongesteld en daarna weer een tijd niet,ik wilde naar de Gyn toe want ik wilde toch even weten wat er nu precies aan de hand was.
    Elke maand de onzekerheid van ben ik nu wel of niet zwanger kwam me echt een beetje me neus uit,ik wilde duidelijkheid.
    Deze kreeg ik in September 2007,ik kreeg een echo en daaruit bleek dat ik cystes op mijn eierstokken had dus hier krijg ik nu elke maand antibiotica voor.Deze moet ik elke maand slikken op de derde dag van mijn menstruatie en dan 5 dagen lang.Ik ben elke keer op tijd geweest met mijn menstruatie maar nu dus weer 2 dagen te laat,wordt er een beetje moe van en vraag me af hoe lang dit allemaal nog gaat duren.
    Maar goed ook ik heb dus een schildklierziekte,wist niet dat het zoveel kon betekenen in je lijf :( Maar ik lees er steeds meer over,
    Lieve meiden ik wens jullie heel veel sterkte en suc6 met alles en we zullen elkaar op de hoogte houden.

Veel liefs Sabrine

2. wolly

wolly Niet meer actief

hey sabrine

Ik zie aan je banner dat je kunt testen miss dat je een testje kunt wagen ;)

Ik hoop dat je zwanger bent!

Wat zijn jouw waardes van die vervelende klier?

Liefs wolly :)

3. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp

4. wolly

wolly Niet meer actief

Erg he dat je niet durft te testen :) ik kan over een paar daagjes ook testen en ik durf het ook niet echt hahaa dus we zitten in het zelfde schuitje.

Ik ga voor je duimen dat je een positieve test hebt.

Die waarde van jou is ook nog wel hoog, ik zit nu op 5,1 en de medicijnen zijn nu ook al weer op gehoogd ik moet over 5 a 6 weken weer bloed laten prikken.

5. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik ben al een paar dagen niet zo lekker enzo.....en heeeeel erg duizelig,aamgezien je dit toch leest dat dit een symtoontje kan zijn ben ik net toch maar even wezen testen..........en de test zei:

Niet zwanger dus ja nu weet ik het zeker.... :x
    Bah ik baal als een stekker zeg.....heb getest met die digi van cb dus lekker duidelijk :cry: ;)

6. wolly

wolly Niet meer actief

Heee balen zeg maar miss dat er toch nog een lichtpuntje is, miss heb je toch te vroeg getest en ik heb hier op de site wel eens gelezen dat de clearbleu meer hcg nodig heeft dan de testen van deze site of de eigen huismerk van bv de kruitvat.

Ik hoop dat je toch nog posi test.

Liefs wolly :)

7. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik hoop het ook.......hahahaha :p

Deel Deze Pagina