hoi ik heb in september een miskraam gehad en ik was 5 weken.. ik vond het heel erg allemaal. maar goed ik was een maand later weer zwanger is was weer hele maal blij , toen kreeg ik met 6 weken weer bloed verlies maar dat werd nioet erger dus ik dacht misschien is het oud bloed, maar het zetten toch door? ik werd door gestuurd naar de gyn en ze konden geen vrucht in mijn baarmoeder vinden , dus ik moest rekening houden op een buitenbaarmoedelijke zwangerschap.. ik moest om de dag bloed prikken of mijn hcg zou dalen ,maar dat gebeurde niet ..ik ben toen op genomen en heb ik een behandeling gehad met methotexaat , dat is een celdodend middel. en daar zou mijn hcg van gaan dalen ... maar de behandeling sloeg niet aan .. ik ben toen een week daarna geopereerd ze hebben gelukkig mijn eileider kunnen besparen .. nu is mijn vraag wie dit ook heeft mee gemaakt? en mag ik nu gelijk weer zwanger raken?
Ten eerste wat vreselijk dat dit gebeurt is en dan ook nog zo snel op elkaar . Ik kan je geen antwoord op je vraag geven, want ik ben niet behandeld met methrotexaat. Hieronder een link met heel topic met meiden die een eug hebben doorgemaakt. Wie weet zit daar iemand tussen die je vraag kan beantwoorden. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 01#4399501