Hoi meiden, Na ongeveer een jaartje ben ik hier terug. Mijn vriend en ik willen in oktober beginnen aan ons 2de kindje. Mijn MS zijn juist gedaan en ik ben aan mijn laatste pilstrook begonnen. Daarna nog even ontpillen en voorzichtig zijn, zodat we er in oktober terug aan kunnen beginnen. Ons dochtertje Lilou is nu 13 maanden. Wie heeft er zin om mee te kletsen? Wie wil ook dit jaar nog proberen van zwanger te geraken.
Hoi hoi! Wat leuk dat jullie gaan proberen vanaf oktober Mijn vriend en ik hebben besloten toch voor een derde te gaan, ondanks dat we een aantal jaar riepen er klaar mee te zijn. Ik heb vorige week zondag de laatste pil genomen en zit nu te wachten op mijn menstruatie. Hopelijk lukt het dit jaar nog, maar dat weet je natuurlijk nooit van tevoren.
Dan wacht je al even op je MS? Of heb je gisteren je laatste pil genomen? Dus jullie gaan nog voor een nakomertje, kei leuk. Voor mij is het eigenlijk ook het 3e al want ik heb een zoontje van bijna 4,5. Tijdens de zwangerschap gingen Lars zijn papa en ik al uit elkaar. Toen Lars 4 maanden was, begon ik een relatie met mijn huidige vriend en in juli 2019 kregen we samen een dochtertje
Jullie hebben dan iets minder groot verschil qua leeftijd ertussen. Het lijkt mij juist wel fijn een nakomertje. Ik had voor de tweede minder tijd voor mijn gevoel omdat de oudste nog veel aandacht nodig had. Mijn jongens, vooral de oudste, zijn behoorlijk zelfstandig. Ze zouden het ook leuk vinden een broertje of zusje te krijgen en denken zelfs al aan namen enzo. Heel schattig. Ik wacht inderdaad al even op m’n menstruatie, maar ik wacht rustig af hoor. Er is geen haast bij
@2littlemonkeys : Klopt, er zit niet zoveel leeftijdsverschil tussen mijn kindjes. 3 jaar en 4 maanden. Mijn vriend ziet mijn zoontje als zijn eigen kind omdat hij hem al van baby kende. We zijn collega's sinds 2015 en een klein jaartje later werden we een koppel. Mijn zoontje is ook heel erg gehecht aan zijn pluspapa. Dat je MS dan maar snel komen, dat je eraan kunt beginnen. Hier dag 3 van de 21 ( laatste strookje van de pil )
Dag 4 van 21 : Laatste pilstrook. Het gaat traag. Het liefste zou ik nu al stoppen maar dan is mijn cyclus helemaal ontregeld. Dus nog even geduld. Er staat ons nog een week vakantie te wachten. 1 september gaat mijn zoontje terug naar school, het 2de kleuterklasje.
Je kan trouwens ook meepraten in het topic zwanger worden van een derde deel 2 Ik heb de pilstrip wel netjes afgemaakt, maar uiteindelijk maakt het niet zoveel uit. De “cyclus” die je hebt tijdens de pil is toch nep
@2littlemonkeys Dat is waar, het zal een beetje mijn ongeduldigheid zijn die me nu parten speelt. Ik zit al in een groepje voor een 2e kindje. Het is mijn 3e in principe maar het 2e met mijn huidige vriend. Bij mijn 1ste, mijn zoontje was ik ongepland zwanger. Dat is een heel verhaal. Ik heb toen ook niet echt van de zwangerschap kunnen genieten maar dat wil niet zeggen dat ik mijn zoontje daardoor minder graag zie. Ik heb het geluk gehad, een goede pluspapa voor hem te hebben gevonden en dat wij nu bewust voor een 2e gaan van ons tweetjes