Schildklier, vitamine B tekort? Ervaringen gevraagd

Discussion in 'De lounge' started by Feilo2015, Jul 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Feilo2015

Feilo2015 Lid

May 22, 2015
    86
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben inderdaad blij dat er eerst gekeken wordt of er een medische oorzaak is.

ik hou jullie zeker op de hoogte!

Aan de andere meiden die zich ook zo voelen, heel veel sterkte en blijf inderdaad aan de bel trekken.

2. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Ik herken de klachten wel. Leek ook of ik tegen een burn-out aan zat. Bleek dat de B12 tegen de ondergrens aan zat. 5 injecties gehad en nu veel fitter. 's ochtends veel beter wakker, ik heb niet gauw meer het gevoel dat ik na de lunch naar bed moet. Humeur is opgeknapt enz.
    Laten testen is mijn advies en mocht het tegen de ondergrens aan zitten zou ik vragen of je injecties mag.

3. Feilo2015

Feilo2015 Lid

May 22, 2015
    86
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben op 31 maart geopeerd (galblaas verwijderd onder algehele narcose) en begin maart is er een vastzittende galsteen verwijderd dmv een roesje. Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat ik nog last heb van de narcose. Heb net wat ervaringen opgezocht en er zijn heel wat mensen die ook lang last hebben van extreme vermoeidheid en concentratie stoornissen na hun narcose.

Ik ga het vrijdag eens bespreken met de huisarts :)

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Ooh ik heb heel lang last gehad na een narcose! Echt ongeveer een half jaar denk ik? Ik had eerst niet eens genoeg concentratie voor het verhaaltje achterop de Donald Duck!
    Dus dat kan zeker!

5. Feilo2015

Feilo2015 Lid

May 22, 2015
    86
    0
    6
    NULL
    NULL
    Goh, wat heftig zeg! Maar ergens ook een opluchting voor mij.
    Het zou al die bijbehorende klachten ook goed kunnen veroorzaken, want vermoeidheid doet zo veel met je!

Bedankt voor je reactie :)

Share This Page