Wie heeft er een biochemische zwangerschap meegemaakt? Hoe ging dat bij jou. welke dag positieve test en wanneer vloeien, welke kwaaltjes had je en heb je bloed geprikt? zo ja welke waarde hcg had je. Ik heb 28-2 een terugplaatsing gehad van 5 daagse cryo. Ik had 4-3 een licht positieve test. Vandaag 8-3 ongesteld geworden. Ik mag maandag 14-3 pas bloed prikken. Ben erg verdrietig, had gehoopt dat het was gelukt.. ook omdat ik hele gevoelige borsten heb, steken in liezen, pijnlijke onderrug, vlagen van misselijkheid… maar helaas…
Wat verdrietig en frustrerend ook he. Ik heb enkele keren een biochemische zwangerschap meegemaakt. Doorgaan ging ik vloeien tussen de 4 en 5 weken zwangerschap. HCG heb ik niet gemeten. Ik had dan positieve zwangerschapstesten die niet opliepen, licht bleven en daarna begon het vloeien. Sterkte.
Dankjewel voor je reactie.. je leest dat t vaak kan gebeuren, maarja als het dan jou overkomt is het wel erg verdrietig.
Precies hetzelfde als hierboven staat. 2x positieve testen maar toch afloop tussen de 4 en 5 weken. Ook geen hcg geprikt. Helaas biochemische zwangerschappen. Komt heel vaak voor helaas.
Wat verdrietig Ik heb het bij de verse 3 daagse terugplaatsing gehad. Ik begon te bloeden op dag 8 na terugplaatsing. Van de fertiliteit moest ik desondanks testen. Deze was duidelijk, maar licht positief. Heb hcg moeten bepalen en de uitslag was 7.9. Sterkte, het is een vreselijk onzeker traject!
Dat was de volgende dag, dag 9. Toen was de menstruatie ook echt doorgebroken. Maar zij wilden dus toch graag dat ik ging testen, maar ik wist dus al genoeg. Had het liever niet geweten. Helaas gebeurd het heel veel, ik test ook eigenlijk nooit eerder om deze reden.
Heb je ook pregnyl oid gespoten? Want ook dat kan nog wel een licht streepje geven zelfs na 12 dagen (ik breek pregnyl traag af). In de bijsluiter staat na 16 dagen testen na t spuiten van in mijn geval ovitrelle (pregnyl was niet leverbaar meer). Bij mij was liep t streepje amper op tot na de nod bovendien voelde het niet goed en had wat bruinverlies. Menstruatie die volgde was ook pittig met zware krampen en veel stolsels.
Hier 12dpo licht positief, 15 dpo nog altijd niet opgelopen. Met ruim 5 weken zwangerschap bloedverlies, leek een heftige menstruatie. Vervolgens op normale tijd weer een eisprong, gerekend vanaf eerste dag ‘menstruatie’. sterkte!
Ja ook ik heb 2 biochemische zwangerschappen gehad. Bij mijn eerste en tweede iui. En idd testte dus ook ergens tussen 12 dpo licht positief. Testen liepen ook niet op. En al gauw een paar dagen later bloedverlies en een wat heftige menstruatie. Cyclus was bij de tweede bio even van slag. Tot nu toe 5 iui gehad en niet meer zwanger geweest. Klachten zijn er bij mij altijd ik heb pms dus dat lijkt heel veel op zwangerschapsklachten. Ik heb verder geen bloed geprikt. Hopelijk heb je snel een plakker!!
Zo naar Ik had 30 juli 2021 een terugplaatsing van een 3daagse cryo, 13 augustus een positieve test die een paar dagen later echt knalde. Vanaf 21 augustus licht bloedverlies, 24 augustus een echo waar al niks meer op te zien was en een hcg van 41.