Hoi meiden, wij willen graag een tweede kindje! 4 april begin laatste menstruatie. Ik voel vanalles op een of andere manier. Denk dat afgelopen zondag/maandag mijn ei is geweest en heb sindsdien ook nog rekbaar slijm en sinds gisteren/vandaag vooral erg wit/creamy en wat rekbaar slijm. Net toen ik voelde zat er ook een heel klein draadje bloed bij. Wat zal dat kunnen zijn?! Evt. Innesteling? Heb ook veel steken links en krampen al sinds afgelopen zondag.. Gisteren en vandaag ook moe.. Maarja zal dit al kunnen zijn van evt zwangerschap of nog erg vroeg?? __________________
Innesteling vind tussen 5 en 10 dagen na je eisprong plaats. Mocht je maandag je eisprong hebben gehad dan zit je nu 4/5 dpo. Dus kan nog alle kanten op
Laat je niet gek maken, wacht het gewoon af. Je lijf kan je ook flink voor de gek houden weet ik uit ervaring 😉 ik ben al ruim een jaar bezig voor de tweede en heb alle 'verschijnselen' al een keer gevoeld. Succes met zwanger worden!! Hopelijk lukt het snel😄
Thanks voor je reactie! Ja ik weet het indd dus niet zeker maar die krampen die ik gisteren had en pijn heb ik niet eerder gehad. Zijn er nog meer meiden die al zo vroeg iets voelde? Of zit het tussen mijn oren?? Al denk ik dat die pijn die ik dan niet voel tussen mijn oren kan zitten denk je haast..
Ik denk dat het misschien toch mijn verlaatte ei is. Net ovulatietest gedaan en zie foto.. Wat denken jullie?
Kan goed dat je een ovulatiebloeding hebt gehad. Google daar maar eens op. Ik zou het nog even gezellig gaan maken! Succes!
En wanneer is dan het handigste..vanavond en morgen of is dat ook niet nodig ivm kwaliteit van het zaad?
Nou dan gaan we het vanavond en morgen nog maar eens gezellig maken! En hopelijk wordt het dan een schot in de roos!😉