Hallo, Nav mijn bloedonderzoek met 10 weken blijkt dat mij schildklier te snel werkt.Hier heb ik eerder nooit last van gehad. Nu heb ik wel begrepen dat zwangerschapshormonen wel heel erg van invloed zijn op de werking van je schildklier. De waarde zou niet hoger als 4,2 moeten zijn, maar is bij mij 4,9. De vk heeft mij doorgestuurd naar het ziekenhuis, daar moet ik 3 april heen.Ik zal dan medicijnen krijgen om het weer binnen de "veilige" marges te krijgen. Ik ken niemand die dit heeft, heeft iemand hier ervaring mee? Bedankt!
Je schildklier werkt niet te snel. maar lichtelijk te langzaam! Je TSH is te hoog. dat betekend dat hij te langzaam werkt. Liefs Jazzie
De verloskundige belde mij met de uitslag en volgens haar werkt ie echt te snel. Nouja, dat hoor ik dan vrijdag wel van de gyneacoloog wat het nu precies is. Zijn er meer mensen die dit hebben?
ik heb de ziekte van Graves ook een schildklieraandoening ben nu al 1,5 jaar bezig met behandelingen en medicijnen het gaat nu gelukkig de goede kant op. Anders mag ik nog niet zwanger worden als de medicatie goed is er goed mee te leven, volgens mij vallen je waardes wel mee het kan nog erger maar toch goed dat de verloskundige je doorstuurd.