hallo dames! ik heb een vraag ik heb 3okt mijn spiraal eruit laten halen. Nu ben ik eigenlijk heel benieuwd hoelang het bij jullie heeft geduurd voordat jullie zwanger zijn geworden van een tweede? Ik kan eigenlijk niet meer wachten tot het zover is haha. Het liefst zou ik elke dag wel een test willen doen hahaha. Dus hoelang heeft hij het bij jullie geduurd voordat jullie zwanger waren na een mirena spiraal?
Dezelfde maand! ronde 1 om je goede hoop te geven. Eind april spiraal laten verwijderen en 5 juni positief getest! wel een miskraam gekregen maar dat zou daar toch niet aan kunnen liggen denk ik veel succes!
9 maanden na het verwijderen van mijn mirena. En nu trotse mama! Hopelijk voor jou iets sneller! Veel succes iig!
Wij gaan voor ons 1ste kindje, zitten nu in ronde 7, gisteren pas ongi geworden, dus ronde 6 net achter de rug, maar als wij het ook ronde 9 mogen zijn, dan vind ik het prima !!! , gaat goed komen.. ik heb trouwens mirena spiraal gehad, 3 jaar!
21 rondes!! zoon 1 is van een andere man dan papa van zoon 2..... en na 3 rondes (pil slikken) zwanger van zoon nummer 3 (zelfde papa als zoon 2)
Ik vandaag... Ik wacht m'n eerste cyclus af en dan kijken we verder. Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat!