Wie heeft dit ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ShyGirl, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Hoi meiden,

Sinds mei zijn we bezig voor een 2e kindje. Spannend weer elke maand.

Mijn ongi duurt tegenwoordig 4 dagen, voor de 1e was dit 7 dagen.
    Wel fijn natuurlijk zo kort!!

Helaas gebeurt het de laatste 3 maanden dat ik na die 4 dagen 1,5/ 2 dag(en) niks heb en dan ineens weer ongi ben (soms een uurtje en soms een halve dag). Vreemd toch? Of herken iemand dit?

Ben benieuwd naar jullie reacties. Bedankt alvast.

Grtjs
    ShyGirl

2. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo shygirl.

mijn gyn heeft al eens gezegd je moet een menstruatie vergelijken met haaruitval bij een hond of kat. Dat valt er ook niet in een keer uit!

;)

3. Renske04

Renske04 Lid

20 okt 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar dit.... Heb dit voorheen ook nooit gehad, gewoon 4 of 5 dagen en nu de laatste 2 keer ineens 2/3 dagen, dan 1,5/2 dag(en) niks en dan weer een halve dag wel????? Snap er ook helemaal niks van! Gebruik al 6 jaar geen anti-conseptie meer, behalve condooms:( Vind het ook raar en vooral vervelend, denk je dat t voorbij is, maar niet dus...

4. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    @tawl, Rare vergelijking van de gyn. hihi.
    @Renske04, inderdaad vervelend, dan denk je "zo het is weer voorbij" maar helaas toch nog een verrassing achteraan.

Blijf het vreemd vinden, dat ik er nooit last van heb gehad en nu ineens wel.

5. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    denk dat het onpillen is het zijn bloedingen van de afbreek van het slijmvlies kan een halfjaar duuren voor het weer opregel is

6. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ook gewoon je Ongi zijn hoor. Want je cyclus is terwijl je aan de pil bent ook veranderd alleen heb je dat niet gemerkt omdat je aan de pil was. Zelf ben ik al 5 jaar zonder pil of wat dan ook en sinds een jaar is mijn cyclus veranderd.

Toen ik dacht wat is dit nou weer ben ik naar de gyn gegaan en die vertelde dus dat je cyclus gewoon veranderd maar omdat ik geen pil slik ik dat bewuster merk dan een ander.

Want ook ik hebt 3 dagen veel bloedverlies en een dag amper wat en dan weer bloedverlies tijdens mijn Ongi. En van mij kan het niet van het ontpillen komen haha!

Het komt omdat je hormonen op een bepaald level moeten zijn om de wand af te breken de eerste dagen gaat dat heel snel en verlies je veel bloed. Na 2 à 3 dagen gaan die hormonen al wat schommelen waardoor het er dus geleidelijker uitkomt!

Hopelijk heb je er wat aan!

Liefs

7. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    he talw
    klopt hoor met de tijd kan je cycles veranderen.
    veel dingen kunnen invloed hebben op de menstruatie zoals stress

gr

8. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!

Ontpillen kan t niet zijn. Daar ben ik al geruime tijd mee klaar.

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben!

Ik was ff bang dat t eventueel doorverkleving zou kunnen komen (ivm operaties)

Grtjz

ShyGirl

9. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook dat de menstruatie soms zo lang doorsukkelt? Soms ben ik na 8 dagen er pas helemaal vanaf

10. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik heb dat ook ene moment heb ik hele heftig menstu en ander keer paar dagen ik vraag me ook af wat dat is

11. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    @tawl en Bibi, nee daar heb ik geen last van. Wel dat het 1 dag heftig is en daarna "gewoon". Nu dus korter dan voorheen met ff rust er tussen

Korter Wel fijn, maar tussendoor een stop niet zo.

Deel Deze Pagina