1 maand na bevalling uitslag knieholtes etc

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door cobravosje, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cobravosje

cobravosje Actief lid

18 nov 2008
    182
    0
    0
    een maand na mn bevalling begon ik uitslag te krijgen in mn knie holtes en binnenkant van mijn bovenbenen. het lijken wel strieen ofzo die erg rood zijn. het jeukt onwijs erg en ik blijf maar smeren met zalfjes maar het gaat niet over. iemand hier ervaringen mee?
    ik wordt er echt gek van. de bevalling is nu 3.5 maand geleden en het was effe weg maar is nu weer terug. zou dat komen omdat ik wat aan het afvallenb en ofzo en of mn huid dunner ofzo wordt. ja ik weet ook niet?

2. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Geen idee, anders even de HA bellen? Ik had na de bevalling, weekje erna, uitslag op/rondom mijn onderkantje, kwerd helemaal gek! Bij mij kwam het denk ik door het kraamverband. Heb me ook suf gesmeerd (met Lanette Vaseline) na een paar dagen ging het stukken beter.

Sterkte!

3. cobravosje

cobravosje Actief lid

18 nov 2008
    182
    0
    0
    dankje.. ja het is echt irritant. ook de huid rondmn stuitje in ONTZETTEND dun, elke keer als ik in bad ben geweest is het weer open en brand het ontzettend. zal wel van het persen zijn denk ik? dat de huid daar dun is?
    ik wordt echt gestoord van die jeuk vooral in mijn knieholtes.

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wat het kan zijn is dat je vrij gevoelig bent voor het krijgen van uitslag, en wanneer je weerstand wat minder is het de kop opsteekt. Een zwangerschap en bevalling zijn natuurlijk best wel een aanslag op je lichaam dus vandaar dat het wat steekjes kan laten vallen.

Het beste is om naar de huisarts te gaan en even laten kijken. Bij mij helpt het smeren met een bepaalde vaseline (van de huisarts met een ander spul er ook in) heel goed, dus misschien dat dat in de tussentijd wat verlichting kan geven.

5. cobravosje

cobravosje Actief lid

18 nov 2008
    182
    0
    0
    ik ben inderdaad als kind zoiezo altijd gevoelig geweest voor uitslag. het lijkt wel nu ik een kind heb ik alle klachten weer heb die ik had als kind, bronchitus exceem jeuk als ik uit bad kom. echt bizar!

Deel Deze Pagina