Hallo meiden Ik ben een augustus 2012 mama. Mijn zoontje is nu bijna 9 maanden en ik wil zo graag weer zwanger worden. Ik mis het zwanger zijn heel erg. Er zullen nu waarschijnlijk een hoop mama's denken die is niet goed Maar serieus ik mis het echt, mijn buik, het gevoel in mijn buik, het gevoel hebben dat niemand er nog aan kan zitten en dat hij/zij nog helemaal van mij alleen is, de aandacht enz enz...... Ik zei heel snel na de bevalling al dat ik snel weer zwanger wil zijn. Maar toch is het ook weer dubbel. Ja ik wil heeeel graag een tweede maar ik wil ook nog even genieten van onze mooie knul, herkennen jullie dit? Zoals het er nu uitziet gaan wij augustus 2013 (als onze kleine kanjer 1 wordt) stoppen met de pil. Hopelijk kan ik dan snel vertellen dat ons mooie ventje grote broer zal worden Zijn er nog meer augustus 2012 mama's die hetzelfde voelen??
Nee hoor dat is helemaal niet gek,ik heb dat ook gehad toen mijn oudste 8 maanden was... Ik vind het erg normaal dat je zulke gevoelens heb,zoiezo omdat de tijd zo verschrikkelijk snel gaat en je het idee heb dat je er wel van geniet maar doordat de tijd zo snel gaat ook weer niet... TOen mijn oudste bijna anderhalf was,was ik zwanger van de jongste en nu...tsja... nu gaat het weer kriebelen en zeker ook omdat ik het zwanger zijn mis,dat intieme wat je met je kindje heb die 9 maanden lang,en je aan je man niet kan uitleggen omdat mannen dat gewoon niet 'begrijpen' wat een zwangerschap doet met een vrouw! Ik zeg geniet er lekker van,en als jullie het de tijd vinden,wens ik jullie alvast een mooie zwangerschap toe!!
Ik ben een juli 2012 mama, en wij zouden eerst wachten tot onze uk 1 jaar zou zijn en dan stoppen met de pil.. toen hebben we besloten om op onze trouwdag toen we 1 jaar getrouwd waren op 12 maart de pil te laten staan en veilig te doen tot onze zoon 1 jaar zou worden.. maar daar zijn we op terug gekomen en zitten nu in ronde 2 Dus ik vind het helemaal niet raar of gek.. snap wat je bedoeld en bij ons begon het ook wel te kriebelen.. bij mij al na 3 maanden.. maar bij manlief nu ook gelukkig
Wat leuk MirandaV Heerlijk dat jullie er weer voor gaan. Aan de ene kant zou ik het echt nu al willen, maar ik moet ook een beetje aan mijn vriend denken dus het wordt echt pas augustus. Ja bij mij kriebelt het al een hele tijd, denk eigenlijk ook sinds mijn zoon een maand of 2/3 is. Denk dat het ook komt omdat ik een super zwangerschap heb gehad en een (klinkt gek) nog betere bevalling. Mijn zoon is met 2 uur en een kwartier geboren, en dan bedoel ik het breken van de vliezen tot ik hem in mijn armen had heel snel dus. Ik vond het zo bijzonder de bevalling dat ik dat zo graag nog een keer wil meemaken, en hopelijk gaat het dan weer zo als bij mijn zoon
Hoi, Ik herken me heel erg in jou verhaal.. mijn bevalling heeft twee en een half uur geduurd vanaf de eerste wee tot dat hij ons me armen lag.. en ook een heerlijke zwangerschap.. kan niet wachten om dat nog is mee te maken (al weet ik dat elke zwangerschap anders is) Ik heb het toen ook naast me neer gelegd en op me man gewacht.. Die wou beslist pas beginnen als onze zoon 1 jaar zou zijn.. Todat... Een vriendin van mij bij mij op bezoek kwam.. die heeft ook al een zoontje en ik vertelde haar dat we zouden beginnen als onze zoon 1 jaar is.. toen vertelde ze dat ze net zwanger is.. ik was verrast en daardoor wou ik nog liever ook zwanger raken zodat we misschien als alles mee zit samen zwanger zouden zijn.. toen heeft ze nog een testje gedaan bij mij thuis.. en daar heb ik toen een foto van naar me man gestuurd.. en die zei is die van jou ? ik zei nee.. zei die o jammer.. toen kwam die thuis en zei die jij wil zeker nu ook wel een 2de.. ik zeg nja jawel mar wacht op jou .. en toen zei die ach ik vond het jammer dat het niet jou test was dus ik ben er klaar voor ! blijjj (sorry voor t lange verhaal...)
@mirandav Wat fijn voor jullie,dat is toch heerlijk als je zo zwanger kan worden? Geen zorgen en alleen maar voor zo'n hummeltje willen zorgen,het is ook het mooiste wat er is... Ik heb 3 zonen,waarvan 1 helaas niet bij ons mocht zijn (zie onderschrift) Mijn oudste is bijna 4 en mijn jongste anderhalf en wij weten wel dat we er nog 1 willen maar wanneer? Ik zit ook nog met dingen afwegen,heb vanwege de eerste zwangerschap angst en extra controle's maar gelukkig bij een hele lieve gyn,ik heb erg last gehad van BI en daarvan ben ik nu net herstellende en gaat het beter... Ook hebben ze bij mij vorig jaar een kwaadaardig plekje weefsel in mijn baarmoeder weggehaald,maar de nacontrole was ok, nu snappen jullie dat het voor mij eigenlijk een medisch iets is waardoor ik twijfel,maar als ik niet nog een kindje zou willen ik misschien erg spijt kan/zal gaan krijgen... Het is erg moeilijk voor mij,maar in mijn hart voel ik dat ik nog een kindje zou willen,zoveel liefde kan geven en het zeer zeker welkom is! Nou succes meiden,ik hoop dat jullie vlug zwanger zijn!
Wat een super leuke reactie van je man zeg . Des te leuker als iemand zo reageerd om er gelijk voor te gaan. Ik heb me er wel bij neergelegd hoor, hij is tenslotte bijna 9 maandjes en voor we het weten zitten we met een taart en 1 kaarsje er op . Vindt het ook wel wat hebben, het idee dat als onze hummel 1 wordt wij gaan voor weer een hummel. Maar wat een super leuk verhaal zeg
Zo dat is een heftig verhaal zeg, ja dan snap ik dat je wel wat bang bent om er weer voor te gaan. Hoop dat wat je ook beslist je je daar bij kan neerleggen. En als je nog voor een kindje gaat heel veel succes