Wat een drukke boel!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JMay, 10 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik dacht altijd dat rond 30 à 31 weken de bewegingen van de baby wat minder sterk en heftig zouden worden.

Maar het is hier binnen een ware sporthal zeg jeetjemina.
    Hij is echt mega druk!
    Nu dacht ik omdat hij in dwarsligging ligt dat hij misschien wel draait nu? Dat hij daarom zo druk is? Ik hoop het haha.

Jullie ook zulke drukke kindjes ?

2. Heidebloempje

Heidebloempje Actief lid

6 mei 2013
    104
    28
    28
    NULL
    NULL
    Ja hoor. Vooral 's avonds zeg ik wel es tegen mijn buik; 'ga je lekker kleintje'? Het beneemt me soms de adem als het zowel met de billen schuift als met voetjes schopt en de handjes bewegen.

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Haha idd.. Eergisteren en gister was hij wel geteld 3 uurtjes rustig verder de hele dag door gewoel en gepor en gedraai Pff

En nu is hij ook al wakker sinds 6u hihi

4. Juels75

Juels75 Actief lid

11 aug 2014
    294
    0
    0
    He, dat viel me gisteren ook op! Normaal is hij vrij rustig, maar gisteren is hij vanaf de middags tot 's avonds laat constant actief geweest. Ik snapte er niks van! Hij moet toch ook eens gaan slapen! haha

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Haha na precies ik zei ook al tegen m'n man als hij zo wakker is buiten de buik word het nog wat haha
    Maar goed ik had dus ook gelezen dat ze rond deze tijd goed gaan liggen dus dat hoop ik stiekem een beetje

Mijn dochter lag nu wel al goed en daalde zelfs al in

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik hoop zo deze bijzondere ervaring mee te mogen gaan maken in mijn leven.
    Geniet van jullie speelbuik baby's! :D

7. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Hier ook veel drukte sinds gisteravond. Werd er zelfs wakker van vannacht:D
    Hier ligt de baby volgens mij al goed, heb de bewegingen boven in de buik!
    Hopen dat je baby nu mooi ligt!

8. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik hoop dat je het ook gauw zult mee maken
    Knuffel!

9. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Oh kijk dat is wel mooi
    In voel het vooral nog links en rechts van me buik nog niet boven in maar soms wel onderin alsof hij met een mes bezig is brrr dat zijn wel nare steekjes

10. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Ik ben bijna een week over de uitgerekende datum heen en madam gebruikt mijn buik nog steeds als speeltuin. Je kan de hele boel zien bewegen ;)
    Ze ligt al wel helemaal ingedaald.

11. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hihi hier ook een drukke madam!
    Ik voel de bewegingen vooral langs- en boven mijn navel, dus ik heb geen flauw idee hoe ze ligt en of ze al is ingedaald?!
    Over 1,5 week naar de gynae, ben benieuwd!

12. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Spannend Rainbow!

Wel gezellig die drukke boel dus binnen in ons hihi
    Soms doen de bewegingen gewoon zeer haha

13. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Hier nog zo'n karate kid ;)
    Soms denk ik 'mag ik even rust kleine?' haha :D
    Ik heb er dagen tussen zitten dat ik maar anderhalf uur rust heb overdag. De kleine ligt al met zijn hoofd goed en rondom mijn navel kun je de rug goed voelen. Armen en benen gaan nog vrolijk alle kanten op. Het wordt alleen stil als ik in de kou naar buiten ga :D daar is de kleine toch niet zo van gediend haha
    En als ik het echt zat ben, zet ik me op zo'n gym bal en ga ik rondjes draaien om de kleine in slaap te wiegen.

14. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog zo'n druktemaker die mijn buik alle kanten op laat bewegen. Is al wel ingedaald, dus zou verwachten dat hij wat minder kan, maar niets is minder waar :p. Toen hij vorige week nog in stuit en dwars lag, bewoog hij minder dan nu in hoofdligging en ingedaald :p. Buik gaat echt alle kanten op.
    Hij reageert nu ook heel sterk op muziek, merk duidelijk dat hij steeds meer mee begint te krijgen van de buitenwereld en daar op reageert.

15. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Bij mij is de kleine ook flink bezig. Mijn man voelt het ook schoppen als hij zijn hand op mijn buik legt.

16. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Mijn zoon was ook zo'n druktemaker in de buik, en dat bleek hij ook te zijn buiten de buik ;)
    Onze dochter die momenteel nog in de buik huist is een pak rustiger. Ze is wel aanwezig, maar lekker kalm. Ik had gedacht dat ik dit jammer zou vinden maar eigenlijk vind ik het ook goed zo. Af en toe voel ik een voetje of een knietje langskomen en dat vind ik dan wel weer super, dat had ik niet bij onze zoon

17. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Rond de 30 weken was de dame in mijn buik ook erg druk!
    Daarna weer even een paar weken wat rustiger en nu is ze weer mega druk.. ingedaald en wel, het maakt blijkbaar niet heel veel uit haha! :)

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mira was heel rustig in de buik, heel druk buiten de buik :p
    Ediz was een enorme druktemaker in mijn buik maar was en is juist heel rustig buiten de buik haha en ook dit kindje is nu al enorm druk. Denk dat hij nog erger is dan zijn broer. Voel 'm al een tijdje duidelijk, maar ik geloof dat ik Mira en Ediz pas zo goed voelde na een week of 25!

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Jaylin was in mijn buik ook echt mega rustig, zo rustig dat ik meerdere keren de vk heb gebeld en naar t zkh moest voor een ctg
    maar dat hoeft nu echt niet haha ik twijfel geen seconde zo druk!
    Jaylin is trouwens nu heel erg druk, dus hopelijk werkt het hier net als bij jou Bloemmm hihi

Dinsdag weer naar de vk, ben benieuwd of hij dan al gedraaid is!

Heerlijk he die drukke kindjes :p

20. violetta

violetta Niet meer actief

Hier al ruim 35w weet niet of al ingedaald id zal ik morgen horen bij VK maar laatste weken juist idee steeds meer beweegt tegenover eerst. Is ok "grote baby" ligt voor op schema, maar te weinig ruimte binnenin merk ik niks van. Al zie je het wel duidelijk en flink aan buitenkant bewegen en laatste dagen is echt bijna hele dag overdag met soms power naps tussendoor. Haha. Maar geniet ervan had nooit verwacht na mmm..

Deel Deze Pagina