Vandaag mijn gekregen. Nu kan ik eindelijk goed gaan tellen. Mijn temp was vanochtend ook 0.4 gedaald dus had al zo'n vermoeden. Vind het wel jammer maar had niks verwacht. Hopelijk mag het de volgende ronde wel raak zijn. Zo moest het even kwijt hihi liefs MissyN
Dank jullie wel! Ben niet heel erg teleurgesteld, zie het eigenlijk wel positief in. Nu weet ik vanaf wanneer ik kan tellen en daar samen met het tempen gezellige klusdagen van maken hihi.
Ook ik heb gisteren mijn gekregen. Eigenlijk ben ik wel opgelucht na 44 dagen wachten, weet nu in ieder geval dat mijn lichaam het nog zelf kan.. Op naar ronde 2! Succes allemaal! Kelly
ik wil me ook bij ronde 2 aanmelden vandaag heb echt auwie ben blij als ik er 9 maanden vanaf ben hihihihihi
Gedaan Natasja @Kelly1980, dubbel gevoel moet het zijn, balen dat je niet zwanger bent maar wel wetende dat je lichaam het idd zelf kan. Zeker na zo'n lange cyclus. 44 dagen is niet niks. Heb het gelukkig niet meegemaakt, bij mijn zoontje was het ineens raak (na een half jaar ontpilt te zijn) daarvoor een MK en dat was de 2e x raak dus weet niet wat het is om zolang op je duivels te moeten wachten. Jij ook succes meid! @Nickyz, ook voor jou balen dat de duivels zijn gearriveerd. Moet ook wel zeggen dat ik er ook erg last van heb/had. Weet nu ook weer waarom ik aan de pil ben gegaan Nou dames dit is pas ronde 2 dus we hebben nog niks te klagen... Dus zet hem op hé! Liefs MissyN
hee allemaal het valt me op dat er niet veel mensen zijn die voor ronde 2 meegaan, het is hier zo stil. moest zoeken naar dit onderwerp. veel sucses meiden keep on smiling!
omdat dit eigenlijk hoort bij de NOD rondes vandaar dat er weinig gereageert wordt. Vandaar dat Natasja ook al verzocht om je aan te sluiten bij de NOD topics...
Wel jammer, de meiden op het NODtopic "kennen" elkaar al langer en ik persoonlijk vind het jammer dat er op de "nieuwelingen" haast niet gereageerd wordt. Tenminste zo komt het bij mij over, geen aanval op iemand hoor! Kan me er ook wel iets bij voorstellen als je hier al langer met elkaar typt/schrijft. Maar vind het ook wel een drempel dan om ergens mee te doen zo ook bij de tempkaartjes.. Nogmaals dit is echt geen kritiek of aanval... Liefs