Opgezette buik

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dieselientje, Feb 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dieselientje

Dieselientje Actief lid

Feb 8, 2008
    101
    0
    0
    Hallo allemaal, ik heb een vraagje:
    Ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad volgens de VK, ze heeft een inwendige echo gemaakt en er was geen vruchtje meer te zien, ze dacht aan miskraam in een hele prille zwangerschap..ik vloei niet meer (heb 1 week gevloeid, leek net alsof ik ongi was) maar mijn onderbuik is nog steeds zo opgezet ik heb t iedee dat hij alleen maar dikker wordt...hij voelt ook hard aan...net alsof er wel wat inzit...ik vind t erg vreemd...kan iemand mij helpen? Ik heb dit topic ook al bij "miskraam"geplaatst maar daar kreeg ik als advies om naar de HA te gaan..maar zou ik nog evengoed zwanger kunnen zijn? Ik heb 1 foto bijgevoegd, de andere 2 kun je bekijken in mijn album..

Groetjes Rianne

2. Ik weet niet hoe jouw buik er "normaal" gesproken uitziet en ik zou je willen zeggen dat je nog zwanger bent maar dat durf ik niet.
    Jij kent je lichaam het beste en als je twijfel hebt over zoiets belangrijks kun je het beste contact opnemen met je verloskundige. Zij zal via een echo kunnen zien of je nog zwanger bent of niet.

3. Kmbly

Kmbly Actief lid

Jul 4, 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Ik zou er niet teveel uit verwachten, Het kan van alles zijn je buik heeft natuurlijk ook een optater gekregen!
    Maar zou ook als het jou gevoel natuurlijk niet lekker zit nog naar de GYN of naar een verloskundige gaan..

Heel erg veel succes en hopen op het goede!

Share This Page