Ik vroeg me af of er hier ook dames zijn die zo ontzettend beroerd zijn na het injecteren van Pregnyl ? Afgelopen donderdagavond heb ik 10.000 eh geïnjecteerd, en zaterdag ochtend moest ik rennen naar het toilet omdat ik zo misselijk was ! Ik had het koud en ontzettende pijn in me buik / zij ( door naderende eisprong ) ik had twee eitjes naast elkaar. Na mijn eisprong heb ik nu heel erg pijn in me darmen.. me buik is ook opgezet erdoor. vooral bij het lopen en zitten doet het zeer. Dit is de 4e keer dat ik pregnyl heb gebruikt.. en de 2e keer deze dosis maar ik heb me nog nooit zo gevoeld. De pijn in me darmen krijg ik meestal.. een aantal dagen na me eisprong, maar dit keer is het al op dezelfde dag en extra pijnlijk. ook ben ik nog steeds misselijk en heb geen eetlust. Tis net of ik overreden ben door een wagen.. alles voelt beurs en pijnlijk ter hoogte van mijn broekrand. Er staat niets over in de bijsluiter , over deze klachten.. me arts zegt dat misselijkheid best kan. Toch ben ik benieuwt of er hier dames zijn met dezelfde klachten. ?
vrijdag voor het eerst 5000eh gespoten, en behalve dat het wat branden/titelde tijdens het spuiten en nog ongeveer 30 minuten er na. heb ik nergens last van gehad. Straks mag ik naar het ziekenhuis voor de inseminatie. Heel erg spannend vind ik dit.
@ barbara.. met 5000 eh had ik vroeger ook geen last met deze dubbele dosis wel. Spannend zeg ! Vooral de eerste keer.. ik was zo ontzettend zenuwachtig ! ik hoop dat het een succesvolle poging voor je mag zijn !
Ik heb 5000 I/E gespoten 2 dagen heel misselijk geweest. Dat was voor het eerst. Gewoon bijwerkingen van pregnyl lijkt mij.
Ik heb 5000 eh gespoten maandag voor de 7de keer.. Ook nooit last gehad maar precies dezelfde klachten als jij beschrijft.. ook pijn in mijn zij. Eigenlijk is dat pas vandaag over gegaan. alleen nu heb ik last van maagzuur.. dus of dat nou toevallig is of dat het iets goeds betekend..
@ Flo72, ja klopt zijn bijwerkingen van de pregnyl.. nog nooit eerder gehad dat ik meteen na het injecteren , er zelfs van moest braken. maar ik heb natuurlijk ook een dubbele dosis geïnjecteerd. @ mavi derya.. ja gek he ! .. ook eerder nooit zoveel last gehad, wel altijd die pijntjes, maar dit keer extreem. fijn om eens te lezen dat iemand anders hetzelfde ervaart als ik. ( niet fijn voor ons ! ) Ik hoop dat het voor jou idd iets positiefs betekent.. maandag is alweer een tijdje terug .. dus zou makkelijk kunnen ! Succes meis ! Vandaag voel ik me een stuk beter ! nu 3 dagen na pregnyl ik kan weer eten en de pijn is een stuk minder. Alleen bij het zitten en bukken nog.
Bij mij is het nu weg.. ik ga vandaag bloedprikken voor mijn progesteron waarde dus dan zullen we zien of de eisprong goed was.. Ik hoop dat we allebei een positieve test gaan krijgen!
@mavi derya.. gelukkig ! Dat is goed nieuws .. ik hoop het ook ! Succes vandaag met bloedprikken. Hier nu 4 dagen na pregnyl zijn alle klachten weg.