Zoals de titel zegt, ik zoek een fijne app waar je makkelijk wat lijstjes in kwijt kunt, het liefst geordend op categorie. Ik ben helemaal niet van de lijstjes, maar nu is mijn hoofd zo vol met alles wat ik nog moet doen, dat ik merk dat ik blokkeer en maar heel weinig gedaan krijg. Op papier of in mijn notes werkt toch niet goed voor mij, want daar kijk ik niet naar en houd ik niet goed bij.
O, en geen google apps, ik zit op ios en bij google moet je altijd een gmail adres hebben en dat vind ik zo suf. (Heb ik wel omdat ik ooit een android telefoon had, maar weet ik zowel het adres als wachtwoord niet meer van). Hij krijgt ook veel slechte reviews in de appstore (werkt waarschijnlijk alleen fijn op android). Bedankt voor de tip
Mijn man en ik gebruiken wunderlist. We hebben het aan elkaar gekoppeld, zodat als de een er iets inzet of afvinkt de ander het kan zien. Wij hebben hier ook altijd onze boodschappen lijst in staan. Dus als de een onverwacht naar de winkel gaat, weten we altijd wat we nodig hebben.
Ik ben nu toch todoist aan het downloaden. Bij Wunderlist moet je eerst een account hebben/inloggen en ik vind dat serieus stom als apps dat hebben, ik wil ze gewoon uit kunnen proberen en ik vind het ook onnodig dat de app synchroniseert met mijn laptop. Tussen telefoon, ipad en evt watch is wel handig, maar dat kan gewoon via mijn apple id. En nu heb ik wel een microsoft account (ik heb ook hotmail), maar alsnog vind ik het suf Edit: bij todoist moet je ook al een account hebben..... Nu ben ik aan het twijfelen wat te doen...
Bij apple apparaten heb je icloud, dat maakt gebruik van je apple id. Ik heb nu 2do gedownload (na 3 anderen ), daar hoef je dus geen apart account voor aan te maken. Ik weet nog niet wat ik er van vind, maar lijstjes maken gaat makkelijk genoeg, de rest van de functies vind ik vooralsnog niet echt duidelijk. Hoewel ik badge symbolen aan heb staan, geeft hij geen cijfertje bij het icoontje, terwijl ik wel onvoltooide taken heb, maar misschien doe ik wat verkeerd en moet er een tijd aan gekoppeld ofzo, nou ja, ik probeer gewoon even verder. Edit: blijkbaar synchroniseerd hij toch niet automatisch tussen iphone en ipad, even kijken nog of dat wel werkt... Anders miscchien toch gewoon notities gebruiken.
Ja, dat is wel zo, maar die heb ik toch al nodig om apps te downloaden en mijn apparaten te laten communiceren, dus dat mag