wie wil er foto's plaatsen van de decoratie op jullie eettafels? ik ben vandaag aan het schuiven geweest met alle decoratie en accesoires en heb nu een lege eettafel en kan niets leuks verzinnen. Dus wie oh wie geeft me inspiratie? alle andere deco (op de salontafel en het dressoir) is nu qua kleur, zilver, wit en glas. Ik ga ondertussen ook pinterest afspeuren naar leuke ideeen.
Telt een fruitschaal ook? Hier hebben we niks behalve de fruitschaal dan. Lijkt me zo onhandig om 3x per dag de decoratie er weer af te moeten halen?
Wij hebben drie kaarsen staan. Verder staat er niets want dat zou ik dan 3x per dag eraf moeten halen.
Wij hebben ook alleen een fruitmand (van de ikea), ivm het tafeldekken. Beetje saai, maar wel praktisch
ik had alles op een heel groot decoratie dienblad (70 cm doorsnede) en hoefde die maar 1x per dag van tafel te halen. Met ontbijt en lunch schuif ik hem altijd aan de kant want dan eet man nooit mee en past het... wil het liefst de deco weer op dit of een ander blad terug omdat dat inderdaad makkelijk weghalen is. denk nu aan iets met kaarsen, vaasje met bloemen, kleine potjes met plantjes en waxine houders. beetje hoog en laag door elkaar maar kan het plaatje niet passend krijgen...
daar ben ik ook nieuwsgierig naar! dacht dat carnaval alleen feesten was maar dat is dus ook thuis de boel gezellig maken? fijne carnaval!!
Dit is de mijne van vandaag. Ik zit nog een beetje te brainstormen over wat ik morgen weer eens uit de kast zal trekken...
Dat is bij ons ook het geval, vooral speelgoed van de kinderen en mijn handtas. 's Avonds leg ik ook hun muts, handschoenen en schooltas op de tafel en jassen over een stoel dicht bij de deur. Lekker handig en snel de deur uit zo.
even voor de beeldvormig dit staat nu op het dressoir en de salontafel... nu nog iets matchend op de eettafel... View attachment 558139 View attachment 558140