Zit er op de kinderwagen ook een levertijd?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Appelstroop, 14 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

Hallo meiden,

Wij hebben centjes gehad van mijn schoonmoeder voor de kinderwagen.
    Nu willen wij eerst de 20 weken echo afwachten voordat wij wat duurs aanschaffen.

Maar zit er een levertijd vast aan de kinderwagen?
    Zoja, weten jullie dan ook een winkel rondom rotterdam die wel gewoon de kinderwagens op voorraad hebben?

Nu weet ik wel dat je het niet gelijk nodig hebt, maar ik wil graag als ik wat koop gelijk wat meekunnen nemen. ;)

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, vaak een week of 12. Weet niet waar ze ze op voorraad hebben. Maar goed, sommige winkels hebben ook showroommodellen of een model dat uit de collectie gaat en die kun je soms gelijk meenemen.

3. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Je kan ook online kijken. Bij bijv. http://www.kinderstoeltje.nl staat er ook bij of de wagen op voorraad is of niet. In de winkel zit er idd vaak een levertijd aan vast.

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wij hebben de mutsy 4-rider single spoke gekocht en daar zat 14 weken levertijd op, dus ik zou niet te gek lang wachten als ik jou was.

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Wij hebben een kinderwagen bij burgerhout gekocht en die mocht gelijk mee, hun hadden de wagen in stock staan.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hebben hem ook bij burgerhout (sliedrecht) in de aanbieding gekocht, en ze hadden hem nog staan die we wilden, dus wij kregen hem gelijk mee. Wij hebben hem net voor de 20 weken echo gekocht. Mocht er wat mis zijn bij de echo of nog wat mis gaan ondertussen in de zwangerschap, dan kunnen we de wagen altijd terugbrengen en dan krijg je je geld terug.
    Natuurlijk geen pretje, maar wel een fijn idee met zo'n grote aankoop, zodat je niet perse hoeft te wachten tot die echo.

Maar of ze jullie wagen op voorraad hebben in de juiste kleur is altijd maar net een kwestie van geluk hebben.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja helaas hebben wij van september tot februari moeten wachten.

Deel Deze Pagina