Mijn zoontje werd om 21.30 huilend wakker. Dit is nog nooit eerder gebeurd, dus ging naar boven om hem te troosten. Ik pakte hem snikkend uit zijn bedje en troostte hem. Ik had hem heerlijk op mijn arm en zei: ''Krijgt mama ook een kusje?''. En meteen kwam zijn hoofdje naar voren en ging zijn mondje wijd open, en kreeg ik een heerlijke natte kus van hem...*smelt*... Ik moest er spontaan van huilen. Wat ben ik toch ontzettend blij met mijn kleine, lieve schat! (Ik wilde het even kwijt...)
mijn meisje ook net wakker... die stink alleen onwijs uit haar mondje en is helaas ziekjes weer maar wat lief he die eerste kusje wat je krijgt super gewoon schrijf ze op de dag en datum leuk voor later
Lee Ann ook wakker net haha toeval?! Alleen niet huilen maar lachen en brabbelen hihi! Nu snel weer goudenkooi kijken! doeiiiii Meiden!
Aaaaahhh... Wat lief! Jelle heeft het kusjes geven ook ontdekt... Hij komt de hele dag kusjes brengen... Pas sinds eergisteren snapt hij het.. Dus ga er maar een sgoed voor zitten, en genoet er van.... Kijkt jouw ventje dan ook een beetje scheel? Jelle kijkt dan zo naar mijn mond om maar goed te mikken dat hij er scheel van gaat kijken...
lief! kan niet wachten! Kusjes geven is mijne nog een beetje te klein voor maar kusjes krijgen vindt ie errug leuk (komt waarschijnlijk vooral door de overdreven zoengeluiden die ik er bij maak )
Ik krijg sinds gisteren ook heerlijke kusjes. Hij doet dan z'n armpjes om mijn nek, opent z'n mond en geeft dan een natte kus op m'n wang. het zijn de lekkerste kusjes die ik ooit heb gehad. Zo lief! Maar....alleen als ik er om vraag.