Schilfering om tepel heen

Discussie in 'De lounge' gestart door Luchia, 11 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Ga denk ik inderdaad eerst maar een vette creme proberen, Voelt toch beter dan direct een anti schimmel creme er op smeren, Ik heb ook niet eerder eigenlijk een schimmel gehad dus weet niet als dat schilferen ook eventueel van een schimmel kan komen maar ik herken het vooral eigenlijk van de plekken waar ik altijd me eczeem had, Zelf ook het idee dat het wat verergert door me sport beha maar misschien omdat de stof dan wrijft. In iedergeval dank je wel voor je tips! :D

2. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.882
    6.413
    113
    Ze mag toch zeker de dokter bellen zonder toestemming van een forum? Dat mag jij ook hoor, hoef je een ander geen schuldgevoel voor aan te praten.

rocketscience vindt dit leuk.
  3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.570
    113
    #23 chrystel73, 11 mrt 2022
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2022

Ze hoeft zeker geen toestemming te vragen
    Maar ze wil meningen ondat ze zelf snel bezorgd is
    Ze krijgt nuttige tips dat het prima is om even aan te kijken , belt de huisarts en doet met het advies van de huisarts toch maar niets.

Dan denk ik gewoon waaron ze het uberhuapt vraagt hier en aan de huisarts.

Gewoon een beetje zonde van de tijd van de huisarts. ( En dan dan voornamelijk die van de assistente)

4. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Omdat ik me niet helemaal er in kan vinden dat het een schimmel is daarom probeer ik eerst nu iets anders ..

Je eerdere advies is ook goed bedoeld maar het is niet dat ik de assistente een half uur aan de telefoon heb, We hebben juist bepaalde tijdstippen dat ik er heen kan bellen voor vragen

Deel Deze Pagina