Goedemorgen! Zoals de titel het al zegt, ben ik op naar een merk wat smal valt! Ik heb een zoontje die aardig tenger is en waarbij voornamelijk de broeken altijd veel te wijd zijn! Voor de lengte heeft hij 80 nodig, maar voor de breedte zeg maar zou hij zelfs wel 68 kunnen hebben. Op zoek naar tips dus 😉
Name it heeft diverse soorten broekjes en sommige vallen echt te smal voor ons meisje (die niet dik is maar wel mama's benen heeft ; )). Verder valt ook de overige kleding mooi smal en vrij lang vind ik.
Onze zoon heeft qua lengte 92 nodig, maar in de breedte heeft hij nog maat 86 en dan het binnen elastiek op de bijna laatste stand. Ik koop dus met name dat soort broekjes voor hem waarbij je de taille in kunt korten. Ik vind zelf de broekjes van Hema en H&M erg fijn.
Ik lees mee. Bij mijn zoon hetzelfde. Lengte 80, breedte 68. Elastiek ook op laatste gaatje en dat ziet er dan gewoon niet uit.
Haha ja hier ook het elastiek flink aangesnoerd! Ik hou van H&M, maar vind ze toch vrij groot vallen. Z8 valt ook redelijk smal en lang dacht ik, maar ook daarbij moet ik het elastiek aansnoeren. Had laatst een super leuk broekje van Just Small gekocht. Nou die moet ik denk ik maar naar de naaister brengen om het broekje aan de zijkanten in te korten. Veel te ruim! En daar gaat hij ook niet in groeien qua breedte. Ik dacht dat ik het lastig had met broeken passen 😂😂
Hema heeft slim fit spijkerbroeken voor 9 euro p.s. Die zitten perfect bij mijn ventje die maat 74 heeft met lengte 92. Ik koop dus maat 92 en dat zit prima
Ik heb ook die slimfit van Hema maar alsnog maat 80 nodig voor lengte en enorm het elastiek moeten aansnoeren.
name it inderdaad! ze hebben shirts en broeken in slim fit model en die zitten er mooi. mijn zoon draagt ze ook al vanaf kleins af aan en nu maat 98/104 nog steeds name it fan! broeken heb je in xs slim fit, maar ik weet niet of dat in de kleine maatjes ook al is. ik merk dat name it ook heel vaak mee doet in de afprijzingen en sale rondes, en heb zo al heel wat kleding met flinke korting kunnen kopen
Hier ook groot fan van name it. Maar de Slim fit van Esprit valt ook lekker smal en Tommy Hilfiger valt ook erg mooi! Ook Noppies en Tumble en dry hebben mooie smalle modellen erbij die goed vallen. Voor jongens vanaf maat 98\104 is Baker Bridge ook echt een aanrader!! H&M , Ter Stal en HEMA hebben ook slim fit modellen maar die waren hier nog te wijd en vielen niet mooi! Ook We fashion was hier geen succes. Bij Next hebben ze soms ook extra slim fit en die viel ook mooi bij mijn zoon.
Klopt, ik moet het elastiek ook nog wel wat aansnoeren (niet voor niets maat 74 rond de billen/heupen ), maar ondanks dat sluit hij verder toch echt mooi aan Hier dik tevreden en dat voor 9 euro p/s.
Hema skinny jeans zit hier mooi, wel met elastiek flink aangesnoerd. Alleen de jeans past hij, de andere kleuren vallen ruimer.. Tumble n dry heeft ook mooie skinny broeken. Name iT slim fit broeken vallen hier soms nog te wijd, maar de slim shirts zitten wel mooi. Ik vind het ook erg lastig!
Enige wat echt mooi zat in die maten was hippies. Daar had hij een paar tweedehandsjes van. Sommige modellen van just small, mexx zaten ook goed. En heel af en toe weleens een broekje van de c&a of hema. Knoopsgat elastiek op zijn strakst helpt wel om niet in de romper rond te hoeven kruipen, maar je houdt wel broek over bij de heupen en dat ziet er ook niet uit. Vanaf maat 92 heb je bij de c&a een lijn voor extra smalle kinderen, die zitten mooier dan de strakste name iT modellen.
Tumble n dry valt super mooi. Noppies valt ook mooi smal !! En sommige broeken van Feetje. Name it sommige modellen. Hier ook een heel smal zoontje Hema en h&m kan ik wel vergeten veelste breed voor hem. Hij heeft maat 86 maar 68-74 zou ook nog kunnen voor de breedte haha. Net zijn vader